Hallo allemaal,
Na even wat gezocht te hebben ben ik er achter gekomen dat het heel moeilijk is te zoeken naar windows met herstart problemen. Problemen met opstarten en afsluiten zijn er al genoeg maar hierover kon ik niks vinden.
Mijn probleem:
Als ik windows afsluit (1 keer op de aan/uit knop in te drukken of start->Afsluiten->Afsluiten) gebeurt het regelmatig (jazeker regelmatig, dat is niet altijd maar vaker dan soms) dat mijn PC automatisch opnieuw opstart.
Ik sluit mijn PC af, ga even lekker naar de WC voor het slapen gaan, wil me bed in duiken hoor mijn computer suizen.
Zoals aangegeven maakt het niet uit hoe ik mijn Pc afsluit, zo ongeveer 50% van de tijd start hij opnieuw op.
Ik gebruik McAfee Anti-Virus software, up-to-date (licentie van het werk
). helaas kan hij niks vinden. Ook geprobeerd om even met Hitman Pro geprobeerd wat te vinden maar ook hij weet geen problemen te vinden.
Even mijn opstart instellingen bekeken maar ook daar staat alles op afsluiten en niet op opnieuw opstarten.
Het probleem speelt nu ongeveer een week of 2, hiervoor nooit last gehad.
Software:
OS Windows XP SP2 up-to-date met beveiligings software
Antivirus: McAfee Internet Security Suite
Hardware: (naast het geheugen zie ik niks wat mis kan gaan)
ASUS P5B moederbord, Laatste Bios update ongeveer een maand geleden.
2 GB geheugen (4x 512, 2x 667MHZ (underclocked naar 533), 2x 533 (allebei apart in Dual-Channel).
MAXTOR 250GB Sata schijf
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Na even wat gezocht te hebben ben ik er achter gekomen dat het heel moeilijk is te zoeken naar windows met herstart problemen. Problemen met opstarten en afsluiten zijn er al genoeg maar hierover kon ik niks vinden.
Mijn probleem:
Als ik windows afsluit (1 keer op de aan/uit knop in te drukken of start->Afsluiten->Afsluiten) gebeurt het regelmatig (jazeker regelmatig, dat is niet altijd maar vaker dan soms) dat mijn PC automatisch opnieuw opstart.
Ik sluit mijn PC af, ga even lekker naar de WC voor het slapen gaan, wil me bed in duiken hoor mijn computer suizen.
Zoals aangegeven maakt het niet uit hoe ik mijn Pc afsluit, zo ongeveer 50% van de tijd start hij opnieuw op.
Ik gebruik McAfee Anti-Virus software, up-to-date (licentie van het werk
Even mijn opstart instellingen bekeken maar ook daar staat alles op afsluiten en niet op opnieuw opstarten.
Het probleem speelt nu ongeveer een week of 2, hiervoor nooit last gehad.
Software:
OS Windows XP SP2 up-to-date met beveiligings software
Antivirus: McAfee Internet Security Suite
Hardware: (naast het geheugen zie ik niks wat mis kan gaan)
ASUS P5B moederbord, Laatste Bios update ongeveer een maand geleden.
2 GB geheugen (4x 512, 2x 667MHZ (underclocked naar 533), 2x 533 (allebei apart in Dual-Channel).
MAXTOR 250GB Sata schijf
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen