OPK master kit Office 2007 Basic NL?

Pagina: 1
Acties:
  • 958 views sinds 30-01-2008

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-05 11:48
Nu heb ik een OEM-licentie voor Office 2007 Basic NL, maar kan de software niet installeren omdat er geen CD/DVD bij zit.

Wat bedenkt MS allemaal? Alsof het copiëren er minder op wordt en een CD'tje zoveel kost....

Diverse leveranciers hebben ze ook niet meer in het assortiment, of voor absurde prijzen. Hier en daar (België) kan ik ze nog wel vinden voor 6 euro, maar bij MS zelf moet dit 29 euro opbrengen.

Heeft iemand een oplossing? Ik heb zo snel mogelijk een OPK master kit nodig.

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:03

ThunderNet

Flits!

Wat is er absurd aan 29 euro?
Daarnaast is het voor systeembouwers bedoeld, dus wat moet jij ermee?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• pinockio
Ik bouw mijn eigen systemen.

Verder.. het is absurd er 29 euro voor te betalen als ze een paar maanden geleden nog 6 euro waren.
En zo bijzonder zijn die CD's niet, ik zou liever helemaal niets betalen voor het medium (de software is al betaald via de licentie) en de rest gewoon downloaden. Kosten iets van 20 cent voor een CD'tje.

[ Voor 43% gewijzigd door pinockio op 28-11-2007 11:13 ]

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Als je OEM systeembouwer bent.. dan maakt het toch niet uit dat het 30 euro kost? Op al je systemen verdeeld is dat een schijtbedrag?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• pinockio
Het gaat om het principe. Geef jij graag extra geld uit waar je niets voor terugkrijgt? (En mogelijk extra lang op moet wachten...)

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

pinockio schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:14:
Het gaat om het principe. Geef jij graag extra geld uit waar je niets voor terugkrijgt? (En mogelijk extra lang op moet wachten...)
Maar jij verdiend er ook weer aan?

Mij ontgaat het nut van dit topic nu even.

• pinockio
Mij ontgaat het nut van jouw reacties. Denk je nu echt dat ik op dit soort trolls zit te wachten? Ik wil gewoon weten waar ik zo'n kit voor een redelijk bedrag kan kopen.

Misschien wist je het nog niet, maar iedereen die een PC in elkaar zet mag zich OEM System Builder noemen. Daarom kan ook iedereen bij de gewone PC-shops OEM-licenties van MS producten bestellen. Het boeit dan niet of je 1 of 300000 PC's bouwt.

Laat ik even een voorbeeld geven. Ik wil weten waar ik voor 50 euro mijn tank vol kan gooien. Hier om de hoek kost het 300 euro. Jouw reactie is: dan ga je daar toch tanken?

offtopic:
En het is "Maar jij verdiendt er ook weer aan?" Of dat wel of niet zo is, boeit niet. Bovendien verdient een OEM System Builder zo mogelijk alleen aan de licentie, niet aan de kit, want deze mag hij niet aan de gebruiker meegeven.

[ Voor 18% gewijzigd door pinockio op 28-11-2007 11:36 ]

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

pinockio schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:08:
Hier en daar (België) kan ik ze nog wel vinden voor 6 euro, maar bij MS zelf moet dit 29 euro opbrengen.

Heeft iemand een oplossing? Ik heb zo snel mogelijk een OPK master kit nodig.
De oplossing is zo snel mogelijk een CD'tje kopen voor 6 of voor 29 euro. En vissen naar andere oplossingen wordt niet op prijs gesteld.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.