Toon posts:

Nieuwe cpu

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om over 2a3 maand een nieuwe cpu te gaan kopen. Ik zat zelf te denken aan de Q9450 die als goed is in jan/feb te krijgen is. Nu ik weet dat de 680i chipset binnenkort een update krijgt zodat ook Qcore Yorkfield cpu's zamen gaan met een 680i mobo is het gelukkig ook niet nodig een nieuw mobo aan te schaffen Gelukkig voor velen onder ons met een 680i mobo.

Ik heb ff een paar processors op een rijdje gezet waar ik over aan het twijfelen ben.

1 Q9450 Maar is nog niet verkrijgbaar maar ik kan wel wachten. Clock hij ook goed over ?
2 Core 2 Duo E6850
3 Q6600

Ik wil wel overclocken kunnen
Draai graag 3dmarks moet dus ook een goede snelle cpu hebben (3dmark06)
Ik draai met sli dus wil geen cpu hebben die een bottlenek is in 3dmarks

Systeem:
Asus p5n32-e sli 680i
OCZ GameXstream 700 watt
2x1gig ddr2 geheugenktje 800mhz
2xMsi 8800gt oc

Ik werk nu nog met een E6600 maar die vormt al snel een bottlenek in 2dmark06

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:39

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Je hebt nog 2-3 maanden, dus tijd zat om je helemaal kapot te lezen aan benches, lijkt me?

Verwijderd

Topicstarter
Edmin schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:01:
Je hebt nog 2-3 maanden, dus tijd zat om je helemaal kapot te lezen aan benches, lijkt me?
Het gaat me niet alleen om benchmarks ik weet dat als ik een snelle cpu voor benchmarks nodig ben maar dan kom ik al gauw bij een XQ proc uit en dat word me wat te gek.

Het gaat me ook om oc-en. Zou de Q9450 net zo goed willen oc-en als een Q6600 bvb met 800 mhz geheugen ?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Over een proc die nog niet uit is is natuurlijk weinig te zeggen of hij te OCen is. Vaak wordt na de release pas bekend hoe goed het ding kan OCen, omdat mensen hem dan pas op de pijnbank kunnen gooien en kijken hoe ver hij wil. Wil je dat dus weten, wacht dan een paar maanden met uitzoeken.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:28

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ludwig83, we hebben je al vaker in het verleden via modbreaks, sluitmessages, pushmessages en zelfs officiele waarschuwingen duidelijk gemaakt dat we verwachten dat je zelf inzet toont voor je topics post en dat op GoT "welke moet ik kopen?"-vragen ongewenst zijn. Het is erg jammer dat je je daar wederom niets van aantrekt.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.