Ik was net gewoon een beetje aan het internetten. Ik had FF open staan op hotmail en hyves. Toen zag ik ineens een installatievenster in mijn taakbalk, met een icoontje (open kartonnen doosje met iets erin), maar geen tekst. Voor ik kon kijken wat het was, was ie weg en kreeg ik de standaard melding dat de computer opnieuw opgestart moest worden om de installatie te voltooien.
Nu kan het een automatische patch zijn geweest van Windows of zo, maar ik wil toch even zien wat het was. Kan dat? Is er ergens een lijst op te vragen met zojuist geïnstalleerde programma's?
Het klopt toch dat niet alle programma's (zeker de virussen en trojans) in de softwarelijst in het config scherm komen te staan?
Please help!
En alvast heel erg bedankt! Ik wacht natuurlijk sowieso nog met het rebooten van mijn laptop.
Nu kan het een automatische patch zijn geweest van Windows of zo, maar ik wil toch even zien wat het was. Kan dat? Is er ergens een lijst op te vragen met zojuist geïnstalleerde programma's?
Het klopt toch dat niet alle programma's (zeker de virussen en trojans) in de softwarelijst in het config scherm komen te staan?
Please help!
En alvast heel erg bedankt! Ik wacht natuurlijk sowieso nog met het rebooten van mijn laptop.
Verwelkom wat je niet kunt vermijden.