Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

securestudies.com / onverwijderbare bestanden?

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb last van een paar files die op m'n computer zijn gezet en die ik niet kan verwijderen. Het gaat om files van securestudies.com en ze staan in m'n temporary internet files. Ze zien er zo uit:
rules.securestudies.com/oss/rule[nummer].asp
En ook nog een paar *.tmp files in de "Temp" folder.

Hoe kom ik hier van af?

Bvd

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:06
Unlocker gebruiken?

Verwijderd

Topicstarter
Zoals? Welk programma? Ik heb gebruikt: Hijackthis, Ad-aware en Spybot Search and Destroy. Alleen de laatste wil niet installeren en heb ik dus niet kunnen gebruiken. Ook heb ik Vundo gebruikt maar deze kon geen files vinden en dus ook niets verwijderen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 02:44 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 02:42:
Zoals? Welk programma? Ik heb gebruikt: Hijackthis, Ad-aware en Spybot Search and Destroy. Alleen de laatste wil niet installeren en heb ik dus niet kunnen gebruiken. Ook heb ik Vundo gebruikt maar deze kon geen files vinden en dus ook niets verwijderen.
Unlocker is een programma, zie de Unlocker homepage.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip maar het werkt niet.. Als ik de bestanden vrijgeef kan ik ze nog steeds niet verwijderen maar unlocker belooft me plechtig om het bij de reboot te doen, zodra ik weer in windows kom en naar de mappen ga zijn ze er helaas nog steeds.

Verwijderd

Probeer FilaASSASSIN eens van Malwarebytes.

http://www.malwarebytes.org/fileassassin.php

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 13:59

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 02:58:
Bedankt voor de tip maar het werkt niet.. Als ik de bestanden vrijgeef kan ik ze nog steeds niet verwijderen maar unlocker belooft me plechtig om het bij de reboot te doen, zodra ik weer in windows kom en naar de mappen ga zijn ze er helaas nog steeds.
Windows start in safe mode en dan zonder internet connectie, of anders via een live cd'tje booten en dan verwijderen :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

Je kunt ook rebooten, tijdens reboot op F8 drukken, daarmee starten in veilige modus, in veilige modus een dosbox openen (klik start>uitvoeren, typ cmd en ram enter).
Dan naar de betreffende directories navigeren en met del *.* alle bestanden in die betreffende mappen verwijderen (of bijv. met del *.exe alle exe bestanden verwijderen, om maar wat te noemen).

Lukt dit niet vanuit veilige modus, dan kun je een dos bootdiskette downloaden (google), hiervan opstarten en op die manier via del *.* in de juiste directories alle files wissen.

^^ wat crashoverride zegt, dus... ^^

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 08:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gereboot in veilige modus en ben naar de temporary internet files gegaan en de computer vriendelijk verzocht deze files weg te halen maar helaas. Ik kan in dos wel in de map van temporary internet files komen, maar zodra ik iets wil verwijderen zegt ie dat de map niet bestaat of niet zichtbaar is. FileASSASSIN doet precies hetzelfde, hij zegt ook dat het niet bestaat. Ik heb het in Dos geprobeerd met "del *.*" en "del *.asp" maar het mocht niet baten

Verwijderd

Topicstarter
Het euvel is verholpen dankzij een programma genaamd Smitfraudfix. Te downloaden vanaf: http://siri.urz.free.fr/Fix/SmitfraudFix.exe.

Allemaal bedankt voor jullie tips!
Pagina: 1