Toon posts:

2 ipadressen 1 pc.

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zit met een dillema, en wel het volgende. Ik heb 1 pc met meerdere netwerkkaarten en beschik ook over 2 internet aansluitingen.

Nu wil ik proberen om elke aansluiting op 1 pc te laten werken. Heb google al nagezocht maar daar kwam ik op totaal onduidelijke sites uit.

a. is dit mogelijk wat ik wil
b. hoe doe ik dan zoiets ?

mocht dit in het verkeerde bordje staan graag dan even verplaatsen naar de juist

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:38

Geckoo

Good news, everyone!

ja want erg professioneel is dit niet echt...

maar wat ik begrijp uit je bericht is dat je ipv 1 machine met meerder kaarten deze wilt uitsplitsen naar meerder fysieke machines?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Kun je niet gewoon beide pc's een extra netwerkkaart geven? ééntje waarmee je hem aansluit op de internetverbinding en ééntje om ze aan elkaar aan te sluiten (evt. via een hub/switch/router/server)

[ Voor 0% gewijzigd door Joolee op 27-11-2007 22:11 . Reden: typo ]

Verwijderd

Topicstarter
nee , ik zeg dus: ik heb 1 pc met 4 netwerkkaarten en 2 internet verbindingen. en die wil ik dus proberen alle twee te laten werken op 1 pc.

dan wil ik met isp 1 bv alleen downloaden en uploaden via een ftp programma of bv een torrents iets en dan met isp 2 de rest van het internetgebeuren afhandelen.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Kwestie van policybased routing gebruiken.

Als je niet helemaal snapt wat dat inhoudt heb je nu in ieder geval een goede zoekterm te pakken ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Zal eens kijken of ik met die kreet uitkom.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:43

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie de genoemde tips. Volgende keer graag een duidelijker topic maken, hier is PNS niet voor bedoeld.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.