[Alg] Garantie bepaling Toshiba MK8026GAX

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvaneijk
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-05 16:28
Hoi tweakers,

Ik zit met een probleempje. Na mijn laptop HDD te hebben opgestuurd voor RMA 15 weken geleden. Krijg ik vandaag een berichtje van PC-HUT dat de HDD terug gestuurd is en waar ik in godsnaam had gevonden dat er 3 jaar garantie opzat want hij is niet gemaakt. Heeft iemand enig idee hoelang garantie er op laptop HDDs zit van Toshiba. Ik heb heel internet al afgestruind maar niets kunnen vinden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Is het een OEMdisk of een retaildisk? In geval van een OEMdisk mag je aankloppen bij je OEM (of winkelier) in geval van retaildisk moet de garantie gewoon via de winkel lopen waar die gekocht is (en op de website is dan vaak prima te vinden hoe lang je nog garantie hebt adhv het serienummer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84159

Als het een seagate disk is lukt het soms om deze gewoon door je shop direct naar seagate op te laten sturen maar is niet gegarandeerd. de laptops zelf hebben geen 3 jaar garantie, maar die ene disk toevallig wel. Gewoon los rma'en naar de fabrikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Anoniem: 84159 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 21:01:
Als het een seagate disk is lukt het soms om deze gewoon door je shop direct naar seagate op te laten sturen maar is niet gegarandeerd. de laptops zelf hebben geen 3 jaar garantie, maar die ene disk toevallig wel. Gewoon los rma'en naar de fabrikant.
Dat hangt er dus vanaf of er een retail of OEMdisk is gebruikt. OEMdisks terugsturen naar Seagate kan niet, gezien zij de garantie niet afhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvaneijk
Heb de hdd toen los gekocht maar geen idee of hij retail was of OEM staat ook niet op de bon. en durf niet te zeggen dat het in een nette doos zat.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Als je de hdd los gekocht hebt dan heb je sowieso garantie op de losse disk. Wanneer heb je het ding gekocht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvaneijk
19-01-2005, Ik had zelf ergens zien staan dat het 3 jaar garantie had maar kan het nu nergens meer vinden.

Dit kreeg ik vandaag terug na 15 weken tijd :S

Beste,

Naar nu blijkt is het artikel terug gezonden zonder reparatie. Kunt u
aangeven waar u gelezen heeft dat er 3 jaar garantie op zit, zoals u
aangeeft in uw email?

Met vriendelijke groet,

iRacing Profiel

Pagina: 1