chipset heatsink

Pagina: 1
Acties:

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 16:19
Ik heb een ASUS CUSL2-C em daar zit zo'n leuke groene heatsink op. Dat ding zit met twee pennen vast en nog wat veertjes. Ik heb hier ook zo'n leuk ABIT KT7 coolertje liggen. Ik wilde die FAN/Heatsink combo wel eens op mijn mobo zetten, maar hoe krijg ik die heatsink eruit? Aan die pinnen trekken helpt, want dan trek je alleen je mobo krom. Ik hoop niet dat ik mijn hele mobo eruit moet slopen :(.
Weet iemand dus hoe ik die pennen er het beste uit kan halen zodat die heatsink eraf kan?

Flickr

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Is wegwerpsysteempje krijg je dus nooit meer vast he.
Ik heb gewoon de kop erafgeknipt met een zijkniptangetje, dan komt het zo los. Alleen als het dan weer vast moet heb je 'n probleem.
(ik had nieuwe fan besteld bij abit omdat de ouwe ragde en ratelde, dus ik had nieuwe fan met nieuwe pennetjes).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• rkrythe
ok, pennen door knippen en de nieuwe eropzetten :)

Flickr

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Meestal kun je aan de onderkant de penetjes met een klein tangetje inknijpen en ze er zachtjes door duwen.. Dan kun je ze gewoon nog gebruiken de volgende keer..

Werkte bij mij prima.. zonder geknip..

IP Rocks

• rkrythe
dat betekent dat ik eerst mijn mobo eruit moet halen?

Flickr

Verwijderd

Ja, aan de achterkant kan je ze door in te knijpen losmaken. Als je ergens nieuwe kunt krijgen kan je ze beter doorknippen.
Pagina: 1