ik zit met een probleem . ik brand al enkele jaren films maar sinds een week lukt dat niet echt meer . heb gisteren een film 4x gebrand en telkens voor in de vuilbak te gooien . de films haperen en blijven hangen , en altijd naar het einde toe . ik gebrijk nog steeds dezelfde philips dvd's en heb sinds een half jaar een samsung SH-S182 brander . ook heb ik ashampoo burning studio verwijderd voor versie 7 en ook dat brengt geen oplossing . zou het dan toch aan de dvd brander liggen ?
nee want de file die ik van de samsung site gehaald hen is niet compatible met de hardware krijg ik dan .
Als ik op de Samsung Site kijk dan zie ik een best aantal firmware versies staan voor jou brander. Wil je zeggen dat deze allemaal niet werken ?
Ik heb eventjes de SB06 update geopend, er zit netjes een programmatje bij en een Bin file. Heb je in het programma wel de goeie brander geselecteerd ?
Zou het raar vinden als het met orriginele Samsung software en firmware niet zou lukken !
Ik heb eventjes de SB06 update geopend, er zit netjes een programmatje bij en een Bin file. Heb je in het programma wel de goeie brander geselecteerd ?
Zou het raar vinden als het met orriginele Samsung software en firmware niet zou lukken !
Ooit had ik eenzelfde probleem. De oplossing was uiteindelijk de brander via apparaatbeheer te verwijderen en gewoon opnieuw te installeren.
Zo simpel. Misschien dat het bij jou ook werkt?
Zo simpel. Misschien dat het bij jou ook werkt?
ik heb het vandaag pas kunnen testen en weer gingen de laatste 20 minuten haperen en stotteren . ik zal het eens proberen via apparaatbeheer .
vandaag een nieuwe LG brander gekocht maar nog steeds hetzelfde resultaat . word er een beetje gek van ...
Al eens eraan gedacht dat je player zelf misschien rot is?
Mijn Pioneer 4x brander in men laptop levert ook nog wel eens slechte schijfjes af, wat voor mij een workaround is de dvd langzamer ( 1x, 2x ) branden.
Heb je hier ook problemen mee met verschillende schijfjes?
Heb je hier ook problemen mee met verschillende schijfjes?
Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler
Heb dit ook gehad, met philips dvd+r media. Alles wat langer duurde dan anderhalf uur deed het niet meer op mijn dvd speler (Sony), beeld stotterde, geluid viel weg etc. Toen heb ik een spindeltje Sony dvd's gehaald en sindsdien nergens meer last van. Heel vreemd, want die philips dvd's deden het wel altijd gewoon.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Heb je niet gewoon een scheve batch aan dvd'rs ?
Ik herinner me nog de angst die ik had als ik een gebrand dvd-tje zat te kijken, dat was toen ik per ongeluk een batch van 100 DVD -R had besteld en die toch maar ging gebruiken. Man wat waren die dingen foutgevoelig. Toen ik later dit probleem ook begon te krijgen met dvd +r en het aan mijn dvd-speler bleek te liggen (vies of versleten, maar niet meer schoon te maken met zo een speciale cleanerdisk) ben ik overgestapt op een mediacenter (xbox). Als je zo een ding koopt op marktplaats heb je die na 3 bestellingen van 100-packs DVD er al uit.
Wat je nog in windows kan proberen is de IMAPI-service uitzetten als die aan staat, die kan conflicteren met je brandprogramma. Of een ander brandprogrammaatje, bijvoorbeeld IMGBurn (freeware).
Wat je nog in windows kan proberen is de IMAPI-service uitzetten als die aan staat, die kan conflicteren met je brandprogramma. Of een ander brandprogrammaatje, bijvoorbeeld IMGBurn (freeware).
GEVONDEN .
inderdaad , een halve spindel dvd beschadingd een de buitenkant . brander voor niks gekocht pff .
heb deze spindel besteld bij cdr-winkel . moet ik hier contact opnemen met hun ?
inderdaad , een halve spindel dvd beschadingd een de buitenkant . brander voor niks gekocht pff .
heb deze spindel besteld bij cdr-winkel . moet ik hier contact opnemen met hun ?
Denk niet dat het de moeite waard is. Zelfs al zouden ze je een nieuwe spindel willen geven heb je er alsnog meer werk aan dan dat het je oplevert.
Ik denk ook dat het moeilijk word als je de lege spindel wil terug brengen bij de winkel.
Dan zeggen ze bijv ja meneer dat is niet meer te ruilen.
Maar je hebt een goede koop gedaan hoor! Die brander is een uitstekend merk.
Concentreer je daar maar op en brand je DVD's gewoon niet op hoge snelheid.
Dan zeggen ze bijv ja meneer dat is niet meer te ruilen.
Maar je hebt een goede koop gedaan hoor! Die brander is een uitstekend merk.
Concentreer je daar maar op en brand je DVD's gewoon niet op hoge snelheid.
Verwijderd
Koop je dvd's bij de Opus(.nl), is een duitse winkel die netjes in nederland bezorgt. 100 stuks platinum = 23-24eur dus ook nog een van de goedkopere.
Bestellingen worden altijd netjes in luchtkussens afgevulde doos afgeleverd met track&trace code. (en meestal zelfs de volgende dag al!).
Let wel ff op tijdens het bestellen dat je in de nederlandse site zit (vlaggetjes bovenaan) anders kan het afentoe aardig wat schelen in de portomonee.
Bestellingen worden altijd netjes in luchtkussens afgevulde doos afgeleverd met track&trace code. (en meestal zelfs de volgende dag al!).
Let wel ff op tijdens het bestellen dat je in de nederlandse site zit (vlaggetjes bovenaan) anders kan het afentoe aardig wat schelen in de portomonee.
Nee, fantastisch tip... Platinum als je het over een slecht merk DVD/CD's hebt. Ooit heb ik ze ook gebruikt zowel DVD als CD tot ik ontdekte dat naar een paar maanden bijna geen enkel gebrand schijfje meer was uit te lezen. Ik had geloof ik nog zo'n 60 (in dit gavel CD's) of die nog niet waren beschreven ik heb ze zonder pardon de afvalbak in gekieperd. En nee, het lag niet aan de brander schijfjes van een ander merk zijn na veel langer tijd nogaltijd goed uit te lezen.Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:17:
100 stuks platinum = 23-24eur dus ook nog een van de goedkopere.
Tegenwoordig gebruik ik eigenlijk alleen nog maar Verbatim printable's wat mij uitstekend bevalt zowel op mijn NEC als Samsung brander. Verbatim is dan wel wat duurder dan Platinum, maar ook een stuk beter van kwaliteit. Overigens ik ben in mijn omgeving niet de enige die Platinum de deur heeft gewezen. Afeglopen vrijdag was ik bij een kennis die mij vroeg wat ik van Patinum DVD's vond, omdat hij al bijna de helft had kunnen weggooien, van een spindel.
[ Voor 16% gewijzigd door _Dune_ op 10-12-2007 11:09 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Pagina: 1