Toon posts:

Sound Bridge

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer via m`n Pinnacle soundbridge muziek af te spelen die op een usb hdd staat welke via usb in m`n router is ingeprikt. Ik kan de muziek helaas niet benaderen. ook als ik de bewuste netwerklocatie deel lukt het niet en kan ik alleen de voorbeeld muziek van windows afspelen die op de laptop staat.
Hoe los ik dit op? By the way ik werk met XP en Windows Media Player 11.

• klaasjanb
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-05-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 18:32:
Ik probeer via m`n Pinnacle soundbridge muziek af te spelen die op een usb hdd staat welke via usb in m`n router is ingeprikt. Ik kan de muziek helaas niet benaderen. ook als ik de bewuste netwerklocatie deel lukt het niet en kan ik alleen de voorbeeld muziek van windows afspelen die op de laptop staat.
Hoe los ik dit op? By the way ik werk met XP en Windows Media Player 11.
Lees de handleiding ;)
Als je router geen UPNP en/of DAAP ondersteunt voor bestanden op ingeplugde schijven gaat dat ook zeker niet werken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal dat eens even nakijken.

Verwijderd

Topicstarter
Dat wordt wel door de router ondersteund. (asus wl500-gP) alleen soudbridge ziet wel de router. maar niet de hdd.

Verwijderd

Het kan zijn dat Pinnacle geen netwerk ondersteuning bied. In dat geval kan ik je de laatste versie van Winamp adviseren, die leest alles in 1 keer af en zet alles keurig in 1 keer in playlists neer :)

Verwijderd

Topicstarter
In middels werkt het, hoe? Dat weet bijna niemand, maar na een aantal herstarts met toewijzing van nieuwe IP adressen............. werkte het plotseling.
Pagina: 1