Toon posts:

[Vista] USB onderdelen werken niet (printers, usb hub)*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

We hebben 2 nieuwe pc's bij del gekocht. Echter bij het gebruik maken van de usb poorten met het aansluiten van de printers kringen we problemen. Vista herkend de printers niet etc. Zelfs voor een USB hub vraagt vista om drivers.

Hoe kunnen deze problemen verholpen worden?

- Bij het installeren van de vista driver van de canon LBP 2900 werkt deze nog steeds niet
- Zijn er updates voor dit soort problemen?

Alvast bedankt

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Hoi :)

Misschien was het je al opgevallen, maar er loopt onder andere ook [Vista]OS vraagt drivers voor mass storage devices* als topic. Gaat ook over USB zaken.

En ik denk dat je met gebruik van de zoekfunctie ook nog wel wat handige topics kan vinden.
Wat altijd belangrijk is, is dat je aangeeft wat je zelf gedaan in dit geval.

Zo zijn er de laatste tijd een aantal updates voor Vista uitgekomen juist voor USB gerelateerde zaken.
Heb je die geinstalleerd staan? (linkjes naar de beschrijving kan je via het Windows Update onderdeel vinden van je Configuratiescherm).

Ps: probeer het woord 'probleem' zoveel mogelijk te vermijden in topictitels, omdat het totaal niet aangeeft wat je onderwerp is.
Zie de Windows Clients - Policy voor wat topicstart-tips.

Ik maak er nu even wat anders van.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
''Zo zijn er de laatste tijd een aantal updates voor Vista uitgekomen juist voor USB gerelateerde zaken.
Heb je die geinstalleerd staan? (linkjes naar de beschrijving kan je via het Windows Update onderdeel vinden van je Configuratiescherm).''

Waar kan ik deze vinden?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Volgens mij leg ik je dat zojuist stap voor stap uit zelfs.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Geupdate en printers werken nog steeds niet:

- LBP2900
- HP officejet 4110 all-in-one

Volgens de leveranciers zouden ze meteen moeten gaan werken, zelfs zonder software... echter het lukt echt niet

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-02 22:56
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 20:04:
Geupdate en printers werken nog steeds niet:

- LBP2900
- HP officejet 4110 all-in-one

Volgens de leveranciers zouden ze meteen moeten gaan werken, zelfs zonder software... echter het lukt echt niet
Heb je nu al gezocht met de GoT search ? Al iets gepost in het [Vista]OS vraagt drivers voor mass storage devices* topic ? En werkt een USB memorystick wel ? Al in apparaatbeheer gaan kijken of de juiste drivers geïnstalleerd zijn voor USB poorten ?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Pagina: 1