Fritz!box 7050 annex B in combinatie met Telfort

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• voipbeller
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-01-2020
Gebruik nu Fritzbox 7050 op een Hetnet adsl account en een KPN ISDN1 telefoon abo. Denk erover om over te stappen op Telfort ADSL + Bellen.
Geeft Telfort de inloggegevens vrij voor voip bellen zodat ik ze over kan zetten in mijn eigen Fritz!box 7050?

Ik heb gehoord dat Telfort het DTMF systeem niet ondersteunt. Wat werkt er dan niet goed???

• Chris27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09-2023
voipbeller schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 18:03:

Ik heb gehoord dat Telfort het DTMF systeem niet ondersteunt. Wat werkt er dan niet goed???
Als je een telefooncentrale belt met keuzemenu (" toets een 1 voor...") dan wordt de verbinding verbroken. Dit was zo bij Tiscali, maar is laatst aangepast: Via Tiscali kun je nu dus ook DTMF toonkiezen. Ik verwacht eigenlijk dat dat bij Telfort dan ook zo is.

Ik ga waarschijnlijk ook (met Fritz!Box) naar Telfort, maar gebruik dan voor bellen Voipbuster. Die ondersteunt DTMF zeker.

• voipbeller
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-01-2020
Chris27 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 18:12:
[...]
Ik ga waarschijnlijk ook (met Fritz!Box) naar Telfort, maar gebruik dan voor bellen Voipbuster. Die ondersteunt DTMF zeker.
Ja weet ik. Ik gebruik ook nog Voipcheap.
Maar weet je of Telfort zijn voip instellingen vrijgeeft zodat je die in de Fritz!box over kan nemen.
Ik zweer bij mijn Fritz!boxje. D'r is eigenlijk niks beters, zeker niet als je hele huis vol staat met isdn toestellen.

• Chris27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09-2023
Even gezocht op de site: bedoel je deze (en daarna op "Telfort vast bellen gebruiken zonder Telfort internetmodem" klikken)?