Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:09
Ik vind dit tegenwoordig lastig te vinden. Een degelijke telefoon die gewoon een normale camera heeft en lang met zijn batterij mee kan, veel geheugen heeft voor smsjes etc en normale agenda mogelijkheden.

Tis tegenwoordig allemaal looks en batterijen die 3dagen lang meegaan, en daar zit ik niet meer op te wachten, iemand een goede voorbeeldtelefoon voor me? :)

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-11 20:40
Kijk even op de sites van de grotere GSM producenten. Veelal zijn er simpele, basismodellen te vinden. Neem bijvoorbeeld een nokia 2600.

Een poespas, is dat een soort van vipkaart voor bepaalde lichaamsdelen?

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Als je al een camera wilt dan zit je bij elke telefoon wel goed tegenwoordig, wat valt dan onder poespas? 3G? Bluetooth?

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Philips komt binnenkort uit met nieuwe telefoons, die een standbytijd van 1 of 2 maanden hebben, en ook niet teveel poespas hebben dus.

• SCIxX
Is philips wel een betrouwbaar telefoon merk? Die hebben toch niet echt naam daarin?

poes·pas (de ~ (m.))
1 overdreven drukte => ophef

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-11 13:04
Denk je dat Philips het zich kan veroorloven prut in de markt te zetten, met zijn merknaam? Het zijn vooral zakelijke telefoons waar zij zich op richten volgens mij.

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

• heracles
  • Laatst online: 11-12-2024
SCIxX schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 18:59:
Is philips wel een betrouwbaar telefoon merk? Die hebben toch niet echt naam daarin?

poes·pas (de ~ (m.))
1 overdreven drukte => ophef
Philips heeft al eerder zeer degelijke telefoons uitgebracht :) .
Afbeeldingslocatie: http://www.gsm-technology.com/multicom/pimg/philips_main_all1.jpg

• Haan
  • Laatst online: 22-11 15:31

Haan

dotnetter

Ik heb zelf een Nokia 6070, die komt wel aardig in de buurt van wat jij wilt, ik heb hem nu een jaar en bewust voor deze gekozen (had ervoor een 6230, waar ik driekwart van de functionaliteit niet van nodig had). Het ding doet nu nog steeds een week met de batterij :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

• SCIxX
heracles schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 19:30:
[...]

Philips heeft al eerder zeer degelijke telefoons uitgebracht :) .
[afbeelding]
Ik hoef niet een glimmende telefoon maar dit ziet er wel erg ouderwets uit...

Verwijderd

Het lijkt mij dat je hier zelf ook wel uit kunt komen; op nieuwemobiel.nl staan alle telefoons. Maar, het beste is om gewoon een winkel in te stappen en een mobiel_zonder_poespas uit te (laten) zoeken.

Ik sluit dit topic omdat dit verder niet echt te bediscussieren is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.