Office 2007 grafiek layout maken

Pagina: 1
Acties:

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07-2025
Heb hier Office 2007 liggen. En wat ik wil is gewoon heel simpel de layout van een grafiek maken bijv zo:
y-as
100 |
75 |
50 |
25 |___________
0 10 20 30 40 50 x-as

En krijg het toch niet voor elkaar... (en moet toch niet zo moeilijk zijn :S)

En als iemand ook weet hoe je een lijn kan teken van punt 0,10 naar punt 10,0 ofzo zou dit ook erg helpvol zijn. (En dit lukt met alleen in excel als ik elk punt uit ga schrijven dus, 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,0 in een cel zetten... Maar dit moet toch ook wel makkelijker kunnen :P)

iig moet ik voor school vaak budget constraints maken in een simpel grafiekje. Dusgewoon een simpel grafiekje nodig waarvan ik snel de x en y waarders kan aanpassen... en dan teken ik in word wel die lijnen er in met de tekenfunctie. Dus hopelijk kan iemand me uit de brand helpen :) Want vol me een redelijke }:O dat ik er niet uit kom :(

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-07 11:08
Los gezien van dat je topicstart te wensen overlaat (gebruik je Excel voor de grafieken? Wat lukt er niet? Wat gaat er verkeerd), is het eerste wat in mij opkomt: gebruik je een lijngrafiek (waarin op de x-as geen waardes, maar categorieën staan, dus vaste punten) of een spreidingsgrafiek? In een spreidingsgrafiek staan op de x-as wel waardes, en kan je eenvoudig een tweede reeks met twee punten toevoegen. Deze moet je dus hebben.

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07-2025
Bedankt, in dat spreidingsgrafiek kan ik het idd doen zoals ik het wil doen :) sorry voor de vage uitleg... En nogmaals bedankt :) (wist wel dat het heel simpel kon :P)