ik heb een aantal divjes die verticaal op elkaar aan zouden moeten sluiten. dat doen ze in internet exploder wel, in mozilla (netscape in mijn geval) niet. of althans, de #navbg en #toolbarbg divjes sluiten wel aan, de 2 daaronder niet. (curieus, op zijn minst
)
hier alles in een prachtige screenshot toegelicht:

<grote versie>
(nb1: ik heb de 'testestsetsets' text in de '<div id="main">' even weggehaald zodat het op de screenshot past)
(nb2: de '|' ergens in de notepad is de cursor, geen typ0
)
*edit: voordat ik uberhaupt op de verstuurknop heb gedrukt heeft een vriend van me het probleem al gevonden.. juist de <p>bla</p> stukjes in de main div veroorzaken het..
letterlijk:
<p>testse</p>
<p>tse</p>
<p>ts</p>
<p>et</p>
<p>set</p>
<p>s</p>
<p>t</p>
<p> </p>
als iemand me kan vertellen waarom dit de boel verziekt, graag, dit lijkt me een mozilla bug.. is dit een bekend probleem?
hier alles in een prachtige screenshot toegelicht:

<grote versie>
(nb1: ik heb de 'testestsetsets' text in de '<div id="main">' even weggehaald zodat het op de screenshot past)
(nb2: de '|' ergens in de notepad is de cursor, geen typ0
*edit: voordat ik uberhaupt op de verstuurknop heb gedrukt heeft een vriend van me het probleem al gevonden.. juist de <p>bla</p> stukjes in de main div veroorzaken het..
letterlijk:
<p>testse</p>
<p>tse</p>
<p>ts</p>
<p>et</p>
<p>set</p>
<p>s</p>
<p>t</p>
<p> </p>
als iemand me kan vertellen waarom dit de boel verziekt, graag, dit lijkt me een mozilla bug.. is dit een bekend probleem?