Sinds vorige week is sinds het opstarten van de computer mijn startbalk bevroren. Links en recht klikken heeft beide alleen een windows-geluid tot gevolg. Dit betekent dat ik naar het startmenu moet gaan met de windows knop op het toetsenbord, en ik van scherm moet wisselen met alt-tab. ook kan ik dus niet meer op bijvoorbeeld het msn en internet icoontje klikken in mn systeembalk.
Er zijn mij drie dingen opgevallen:
- er klinkt een windows-geluid als je waar dan ook op de balk met links of recht klikt.
- de balk lijkt een kleine rand aan de bovenkant te hebben gekregen.
- mijn norton anti-virus knop naast de systeembalk aan de rechterkant is weg, en er staat nu een ander icoon van norton in mijn systeembalk.
twee dagen erna deed de startbalk het na het opstarten weer, maar bij de volgende keer opstarten had ik weer hetzelfde probleem. (ik heb in de tussentijd mijn computer verschillende keren opgestard)
toen hij het deed, stond het norton teken weer op de normale plek. toen hij daarna weer was bevroren stond het teken (ander icoontje) weer in het systeemvak
ik heb de virusscanner erover heen gehaald en mn register opgeschoond, beide zonder enig effect.
heeft iemand mischien een oplossing voor het probleem
Er zijn mij drie dingen opgevallen:
- er klinkt een windows-geluid als je waar dan ook op de balk met links of recht klikt.
- de balk lijkt een kleine rand aan de bovenkant te hebben gekregen.
- mijn norton anti-virus knop naast de systeembalk aan de rechterkant is weg, en er staat nu een ander icoon van norton in mijn systeembalk.
twee dagen erna deed de startbalk het na het opstarten weer, maar bij de volgende keer opstarten had ik weer hetzelfde probleem. (ik heb in de tussentijd mijn computer verschillende keren opgestard)
toen hij het deed, stond het norton teken weer op de normale plek. toen hij daarna weer was bevroren stond het teken (ander icoontje) weer in het systeemvak
ik heb de virusscanner erover heen gehaald en mn register opgeschoond, beide zonder enig effect.
heeft iemand mischien een oplossing voor het probleem