WMV filmpje verkleinen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.337 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rorata
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-01 17:20
Goedendag,

Ik moet een filmpje dat gestreamed word op een website verkleinen. Het is een WMV filmpje van 384 x 288 en 2,5 mb groot en op de site zelf geresized naar 134x131. En 2.5 mb is te groot wegens laadtijden. Ik heb diverse open source programma's geprobeerd en sony vega's om hem 134x131 te maken maar dan is hij veel groter dan 2 mb. Ik had hem wel eerst omgezet naar avi met een appliciatie zodat ik hem kon openen met sony vegas. Ik mag geen gebruik maken van codecs zoals xvid aangezien niet iedereen hem standaard geinstalleerd heeft. Dus mijn vraag is of er een manier is om hem 134x131 te krijgen en onder de 1 mb en met welke instellingen. Alvast bedankt.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:21

ThunderNet

Flits!

windows media encoder :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
VLC media player?

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
SUPER ©
(Simplified Universal Player Encoder & Renderer)

Vraag me niet waar de downloadlink ook alweer te vinden is, maar zodra je hem vind is het een erg handig programma voor oa. dit soort dingen :)

Dat zit wel Schnorr.

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-01 18:21
Ik mag geen gebruik maken van codecs zoals xvid aangezien niet iedereen hem standaard geinstalleerd heeft.
Wat een non-argument. Iedereen heeft wel WMV geinstalled wou je zeggen? Denk eens aan Linux/Mac. XviD/DivX is dan nog het best ondersteunde. Zou zelf gewoon voor XviD gaan, maar dat moet je zelf maar uitvechten.

Verwijderd

waarom niet omzetten naar flv of uploaden naar youtube?

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:35

krvabo

MATERIALISE!

Stukfruit schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:28:
SUPER ©
(Simplified Universal Player Encoder & Renderer)

Vraag me niet waar de downloadlink ook alweer te vinden is, maar zodra je hem vind is het een erg handig programma voor oa. dit soort dingen :)
Doordat de site is veranderd moet je het zo doen:
- Ga naar bovenstaande link, scroll helemaal naar beneden:
- Start Downloading SUPER © right now and discover this fully featured Multimedia Freeware.
- Onder het eerste blok op die pagina, in het rood:
- SUPER © is a FREE Multimedia software to download and use
- Wacht even tot de pagina klaar is met laden en scroll dan naar beneden om een iframe te vinden
- Download SUPER © setup file
Download SUPER © from official site 1

En dan heb je hem 8)7

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Gelukkig is het programma zelf wel redelijk simpel in het gebruik :P

Dat zit wel Schnorr.

• Rorata
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-01 17:20
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:31:
waarom niet omzetten naar flv of uploaden naar youtube?
Het is inmiddels veranderd, het filmpje moet niet meer verkleind worden naar 134x131 maar gewoon 384x288 blijven en zonder kwaliteitverlies. FLV heb ik ook al geprobeerd maar dat krijg ik ook niet kleiner dan 2 mb helaas :( Dus nu gaan we het maar tijdelijk streamen met 2.5 mb totdat het toch lukt.
En bedankt voor alle reacties :)

[ Voor 3% gewijzigd door Rorata op 28-11-2007 15:13 ]

Pagina: 1