Hallo,
Ik heb een outlook macro ontworpen die een email aanmaakt, nu wil ik dat de verzend knop niet visual word in de standard bar.
Dit komt omdat ik een eigen verzend knop heb ontworpen met meerdere functies, ik wil dus niet dat mijn gebruikers de verkeerde verzend knop gebruikt.
Ik heb al van alles geprobeerd bijvoorbeeld:
of
of
Ik krijg geen foutmeldingen maar het werkt niet.
Ik werk met outlook 2003, en ik moet het werkend krijgen voor de engels en nederlandse versie.
Weet iemand een oplossing? Dank U.
Ik heb een outlook macro ontworpen die een email aanmaakt, nu wil ik dat de verzend knop niet visual word in de standard bar.
Dit komt omdat ik een eigen verzend knop heb ontworpen met meerdere functies, ik wil dus niet dat mijn gebruikers de verkeerde verzend knop gebruikt.
Ik heb al van alles geprobeerd bijvoorbeeld:
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
| Dim Inspector As Outlook.Inspector Dim oBar As Office.CommandBar Set oBar = Inspector.CommandBars("Standard") Dim oSendButton As Office.CommandBarButton Set oSendButton = oBar.FindControl(Type:=msoControlButton, Id:=oBar.Controls("Send").Id) |
of
Visual Basic:
1
| Set oSendButton = oBar.FindControl(Type:=msoControlButton, Id:=5469) |
of
Visual Basic:
1
| Set oSendButton = oBar.Controls.Item("&Send") |
Visual Basic:
1
2
3
| If Not oSendButton Is Nothing Then oSendButton.Visible = True End If |
Ik krijg geen foutmeldingen maar het werkt niet.
Ik werk met outlook 2003, en ik moet het werkend krijgen voor de engels en nederlandse versie.
Weet iemand een oplossing? Dank U.
[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 27-11-2007 17:09 . Reden: code tags toegevoegd ]