.MP4 filmpjes achter elkaar

Pagina: 1
Acties:
  • 1.297 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Siparti
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-12-2022
Hi,

Ik zoek zoiets als Windows Movie Maker, waarmee ik wat filmpjes van m'n mobiel af achter elkaar kan zetten en er één filmpje van kan maken. Eventueel ook wat foto's er tussendoor.

Ik dacht dat iMovie dit wel kon, maar daar kun je voor zover ik heb kunnen ontdekken alleen maar films maken met stukjes film van je camcorder gebruiken om een (minstens) 960x540 film te maken.
Ik zoek gewoon ongeveer zo'n youtube grootte.

Wie kan me hier mee helpen?

Groeten,
Sipi

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:29
Probeer het met Apple's Quicktime Pro (Pro versie is echter niet gratis).

Verwijderd

WinAvi kan (mits doe goede verise) met MP4 overweg. Ik weet zeker dat je die aanelkaar kunt "plakken", alleen de plaatjes weet ik niet zeker.

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-02 02:20

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:43:
WinAvi kan (mits doe goede verise) met MP4 overweg. Ik weet zeker dat je die aanelkaar kunt "plakken", alleen de plaatjes weet ik niet zeker.
WinAvi? Je zit hier dan in het verkeerde forum denk ik :P

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:15
Visualhub kan het ook , echter wel een "koopprogramma" :)

[ Voor 30% gewijzigd door carfreak02 op 27-11-2007 15:52 ]

Verwijderd

Siparti schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:40:
Ik dacht dat iMovie dit wel kon.
Kan iMovie ook. Gewoon wat verder zoeken. Je kan het bestand exporteren op verschillende manieren, ook op 320x240px.

• Siparti
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-12-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:07:
[...]

Kan iMovie ook. Gewoon wat verder zoeken. Je kan het bestand exporteren op verschillende manieren, ook op 320x240px.
Oke, maar ik zie anders nergens een optie om de bestanden van m'n mobiel te importeren.

Ik kan wel naar archief > importeer films... gaan, maar daar kan ik m'n MP4 files niet selecteren. Die blijven gewoon 'grijs'

Voor de rest bedankt voor de alternatieven.

• wallie-s
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-01 12:25
waarschijnlijk kan imovie die niet importeren..
Je zal dan, jammer genoeg, eerst je filmpje moeten omzetten naar een ander formaat. Bijv. QT.

MPEG Streamclip is daar een ideaal progje voor.. Die kun je dan ook weer gebruiken om je filmpje om te zetten naar een youtube / telefoon formaat

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09-2025
wallie-s schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:55:
waarschijnlijk kan imovie die niet importeren..
Je zal dan, jammer genoeg, eerst je filmpje moeten omzetten naar een ander formaat. Bijv. QT.

MPEG Streamclip is daar een ideaal progje voor.. Die kun je dan ook weer gebruiken om je filmpje om te zetten naar een youtube / telefoon formaat
TS en jij misvatten elkaar een beetje denk ik. Je kan gewoon met bluetooth je filmpjes naar je computer senden, om vervolgens de filmpjes in iMovie te laden. Heel simpel :+

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:17

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik denk dat iMovie het wel kan (afhankelijk de van de versie) als je de extensie veranderd naar .mov, om te voorkomen dat hij de filmpjes opnieuw gaat renderen naar een hogere resolutie kan je er voor kiezen om een 'iSight movie' te maken wanneer je een project begint.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• wallie-s
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-01 12:25
baquelappe schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:49:
[...]

TS en jij misvatten elkaar een beetje denk ik. Je kan gewoon met bluetooth je filmpjes naar je computer senden, om vervolgens de filmpjes in iMovie te laden. Heel simpel :+
Ik denk dat je gelijk hebt :)

spannend 8)
Pagina: 1