Zit met het volgende probleem. De link naar Mijn Netwerklocaties onder "Andere locaties" in explorer is verdwenen. Op de ene PC staan er 4 links onder "Andere locaties" (netwerk, documenten, gedeelde documenten en config scherm) en op de PC in kwestie staan er slechts 2, namelijk de gedeelde documenten en het configuratiescherm.
Bij het openen van bestanden in windowsprogramma's is het ook niet meer mogelijk om toegang te zoeken tot het netwerk, waar dat voorheen wel het geval was.
Ik heb al in gpedit.msc bij "Algemeen dialoogvenster bestand openen" de netwerklocaties toegevoegd en via TweakUI kwam ik bij dezelfde locatie uit, maar zelfs na een reboot heeft het niet geholpen.
De netwerklocaties zijn trouwens nog wel zichtbaar in het startmenu.
Hoe krijg ik nu het netwerk toegankelijk bij het openen van bestanden in windowsprogramma's?
Bij het openen van bestanden in windowsprogramma's is het ook niet meer mogelijk om toegang te zoeken tot het netwerk, waar dat voorheen wel het geval was.
Ik heb al in gpedit.msc bij "Algemeen dialoogvenster bestand openen" de netwerklocaties toegevoegd en via TweakUI kwam ik bij dezelfde locatie uit, maar zelfs na een reboot heeft het niet geholpen.
De netwerklocaties zijn trouwens nog wel zichtbaar in het startmenu.
Hoe krijg ik nu het netwerk toegankelijk bij het openen van bestanden in windowsprogramma's?