Goedemiddag,
Ik loop tegen een raar probleem aan bij het maken van een eigen component.
Dit component moet een lijst bijhouden van een structure (of class, dat maakt niet zo heel veel uit in deze)
Deze lijst heb ik alsvolgt gedeclareerd:
Element is een structure met een paar 'properties'.
Bij het runnen krijg ik echter de volgende foutmelding:
Verander ik de lstElements in een list(of string) dan gaat alles prima. (ja behalve dan dat de code niet werkt natuurlijk, het crasht niet)
Rara hoe kan dit....
Op internet kan ik niets vinden. Ik kom alleen maar problemen m.b.t het instantieren van een class in een externe dll tegen en daar heeft dit probleem, m.u.v. het karakter van de foutmelding, niets mee te maken.
Ik loop tegen een raar probleem aan bij het maken van een eigen component.
Dit component moet een lijst bijhouden van een structure (of class, dat maakt niet zo heel veel uit in deze)
Deze lijst heb ik alsvolgt gedeclareerd:
code:
1
| private lstElements as new list(of Element) |
Element is een structure met een paar 'properties'.
Bij het runnen krijg ik echter de volgende foutmelding:
code:
1
| Run-time exception thrown : System.ArgumentException - Cannot find the method on the object instance. |
Verander ik de lstElements in een list(of string) dan gaat alles prima. (ja behalve dan dat de code niet werkt natuurlijk, het crasht niet)
Rara hoe kan dit....
Op internet kan ik niets vinden. Ik kom alleen maar problemen m.b.t het instantieren van een class in een externe dll tegen en daar heeft dit probleem, m.u.v. het karakter van de foutmelding, niets mee te maken.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)