Ik heb sinds kort een nieuwe server me MS SQL 2005. Heb daarnaast nog op een andere locatie een andere server staan met MS SQL 2000.
Nu wil ik zoals ik het bij de oude server ook deed, Een job maken die elke dag de data van de database naar de andere database kopieert. Met 2000 lukte het nog. Maar ik krijg het maar nu niet goed.
Server 1 (2005) moet dus data kopieeren naar Server 2(2000).
Maar ik krijg dus deze fout:
The job failed. The Job was invoked by User sa. The last step to run was step 1 (1).
Hoe ik de export doe:
Rechtermuis op de database > tasks > Export data.
Daarna vul ik in de source database een ANDERE username en password in dan sa, In dit geval sapodbc.
Hetzelfde doe ik met de destination database. Ook GEEN sa als sql inloggegevens.
Daarna is alles goed, Ik maak een Job aan. Ook onder sapodbc als gebruiker.
En wanneer ik dus de job start krijg ik de foutmelding.
Wat moet ik doen? Snap er totaal niks van en ben al meer dan een uur bezig ermee.
Nu wil ik zoals ik het bij de oude server ook deed, Een job maken die elke dag de data van de database naar de andere database kopieert. Met 2000 lukte het nog. Maar ik krijg het maar nu niet goed.
Server 1 (2005) moet dus data kopieeren naar Server 2(2000).
Maar ik krijg dus deze fout:
The job failed. The Job was invoked by User sa. The last step to run was step 1 (1).
Hoe ik de export doe:
Rechtermuis op de database > tasks > Export data.
Daarna vul ik in de source database een ANDERE username en password in dan sa, In dit geval sapodbc.
Hetzelfde doe ik met de destination database. Ook GEEN sa als sql inloggegevens.
Daarna is alles goed, Ik maak een Job aan. Ook onder sapodbc als gebruiker.
En wanneer ik dus de job start krijg ik de foutmelding.
Wat moet ik doen? Snap er totaal niks van en ben al meer dan een uur bezig ermee.
Huub Huub Barbatruc!