Beste forummers,
Ben vrij nieuw hier op het forum, omdat ik veel problemen had met aanmelden op tweakers.net
Dit is ondertussen verholpen en wilde wat vragen stellen maar weet niet of ik op het juiste gedeelte van het forum zit, neem aan van wel aangezien dit ook algemeen (overclock of niet) is.
De informatie:
-Intel Core 2 Duo E6850
-Asus Striker Extreme
-Kingston PC6400 800 Mhz 4 Gb DDR2
-XFX 8800 GTX in SLI
-OCZ GameXtream 850 Watt voeding
Hoef geen opmerking van loop je hier te patsen ik kom om serieuze vragen te stellen
De temperaturen lopen naar mijn idee nogal hoog op zonder overclocking
En aangezien ik met dit moederboard binnenkort toch echt wil gaan overclocken samen met een ervaren iemand, hoop ik hier wat meer te komen weten.
De temperatuur van de Processor is 54 graden
De temperatuur van beide GTX ligt rond de 74 graden onbelast
3Dmark06 op Windows Vista 13844 at stock
3Dmark06 op Windows XP 14322 at stock
Windows XP Home Edition gaf bij installatie alleen maar blauwe schermen, dus toen maar de BIOS geflasht naar 1302, toen dit niet lukte toch maar over gegaan naar Windows Vista.
Eenmaal in Windows Vista dus alle Driver geinstalleerd, maar problemen met de installatie van de muis en microfoon en kleine dingen waaraan ik me constant zat te irriteren.
Dus weer terug naar Windows XP Home, die wilde maar niet installeren errors enzo, toen kreeg ik de laatste editie van XP prof te pakken en nu draait het systeem al een hele tijd stabiel
-3Dmark06 zie ik geen SLI vermeld staan, draait dit op single GTX of op twee?
-De temperaturen van de GTX lijken me wat aan de hoge kant?
-Geheugen bottleneck voor de andere specs? Kingston PC6400 CL5 800 Mhz
-Hardeschrijf bottleneck voor de andere specs? Samsung 500 Gb in Sata
-Waar vind je goede programma's om temperaturen in de gaten te houden?
-Waterkoeling voor deze setup aan te raden? Volgens mij is het in de kast redelijk warm
Hoop dat jullie hiermee genoeg informatie hebben
Heb eventueel ook nog screenshots van de benchmark (en excel) als ik iemand daarmee kan helpen
Mvg CrystalSampo
Ben vrij nieuw hier op het forum, omdat ik veel problemen had met aanmelden op tweakers.net
Dit is ondertussen verholpen en wilde wat vragen stellen maar weet niet of ik op het juiste gedeelte van het forum zit, neem aan van wel aangezien dit ook algemeen (overclock of niet) is.
De informatie:
-Intel Core 2 Duo E6850
-Asus Striker Extreme
-Kingston PC6400 800 Mhz 4 Gb DDR2
-XFX 8800 GTX in SLI
-OCZ GameXtream 850 Watt voeding
Hoef geen opmerking van loop je hier te patsen ik kom om serieuze vragen te stellen
De temperaturen lopen naar mijn idee nogal hoog op zonder overclocking
En aangezien ik met dit moederboard binnenkort toch echt wil gaan overclocken samen met een ervaren iemand, hoop ik hier wat meer te komen weten.
De temperatuur van de Processor is 54 graden
De temperatuur van beide GTX ligt rond de 74 graden onbelast
3Dmark06 op Windows Vista 13844 at stock
3Dmark06 op Windows XP 14322 at stock
Windows XP Home Edition gaf bij installatie alleen maar blauwe schermen, dus toen maar de BIOS geflasht naar 1302, toen dit niet lukte toch maar over gegaan naar Windows Vista.
Eenmaal in Windows Vista dus alle Driver geinstalleerd, maar problemen met de installatie van de muis en microfoon en kleine dingen waaraan ik me constant zat te irriteren.
Dus weer terug naar Windows XP Home, die wilde maar niet installeren errors enzo, toen kreeg ik de laatste editie van XP prof te pakken en nu draait het systeem al een hele tijd stabiel
-3Dmark06 zie ik geen SLI vermeld staan, draait dit op single GTX of op twee?
-De temperaturen van de GTX lijken me wat aan de hoge kant?
-Geheugen bottleneck voor de andere specs? Kingston PC6400 CL5 800 Mhz
-Hardeschrijf bottleneck voor de andere specs? Samsung 500 Gb in Sata
-Waar vind je goede programma's om temperaturen in de gaten te houden?
-Waterkoeling voor deze setup aan te raden? Volgens mij is het in de kast redelijk warm
Hoop dat jullie hiermee genoeg informatie hebben
Heb eventueel ook nog screenshots van de benchmark (en excel) als ik iemand daarmee kan helpen
Mvg CrystalSampo