Geachte,
Ik werk momenteel aan een 2e line Isseu/Project.
Er is hier een groep op mijn werk die gebruikt maakt van e-mail account van "Microsoft Office 2003".
Nu kreeg ik de vraag of er bij een hele afdeling hun outlook wou veranderen nu is het naar mijn weten onmogelijk om office instellingen (Dus van outlook) toe te passen op een bepaalde groep en is het niet mogelijk (naar mijn onderzoek) om alle mappen ((sub)directories)
Voorbeeld:
Inbox <-- main directorie
- Nieuwe mail <-- sub-map
- Oude Mail <-- sub-map
- Mail van Jantje <-- subsub-map
- Mail van pietje <-- subsub-map
daarin moet de e-mail (de sorteer balk b.v. Data etc.) worden aangepast net zoals je normaal kan doen over alle mappen is dit niet duidelijk mogelijk bij office ik kan het één voor één doen, maar dat duurd eeuwen.
Voorbeeld wat er veranderd moet worden:
Voorbeeld van de verandering:
Date -> Date Recieved
di 12-11-2007 -> Dinsdag 12 november 2007
Dit toepassen over alle mappen.
Samenvatting:
1. Alles hierboven massief toepassen op o.a. één mail account (dus de sub-mappen) in één keer
2. Alles hierboven massief toepassen op o.a. veel accounts in een group in de Active Directorie
p.s. Edited
Alvast Bedankt
Ik werk momenteel aan een 2e line Isseu/Project.
Er is hier een groep op mijn werk die gebruikt maakt van e-mail account van "Microsoft Office 2003".
Nu kreeg ik de vraag of er bij een hele afdeling hun outlook wou veranderen nu is het naar mijn weten onmogelijk om office instellingen (Dus van outlook) toe te passen op een bepaalde groep en is het niet mogelijk (naar mijn onderzoek) om alle mappen ((sub)directories)
Voorbeeld:
Inbox <-- main directorie
- Nieuwe mail <-- sub-map
- Oude Mail <-- sub-map
- Mail van Jantje <-- subsub-map
- Mail van pietje <-- subsub-map
daarin moet de e-mail (de sorteer balk b.v. Data etc.) worden aangepast net zoals je normaal kan doen over alle mappen is dit niet duidelijk mogelijk bij office ik kan het één voor één doen, maar dat duurd eeuwen.
Voorbeeld wat er veranderd moet worden:
| From | Title | Date |
Voorbeeld van de verandering:
Date -> Date Recieved
di 12-11-2007 -> Dinsdag 12 november 2007
Dit toepassen over alle mappen.
Samenvatting:
1. Alles hierboven massief toepassen op o.a. één mail account (dus de sub-mappen) in één keer
2. Alles hierboven massief toepassen op o.a. veel accounts in een group in de Active Directorie
p.s. Edited
Alvast Bedankt
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 13:09 ]