[xppro] software per gebruiker

Pagina: 1
Acties:

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:06

mvh

State Governor

Topicstarter
Ik zou in XP Pro sp2 bepaalde software graag per gebruiker afzonderlijk installeren, maar meestal heb ik niet de mogelijkheid om 'alleen voor deze gebruiker' aan te vinken. Is dit toch wel mogelijk?

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-02 21:18

E-Vix

Nu met sneeuw!

Je kan het op 2 manieren toepassen. Je kan in de map "C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start" het startmenu van het betreffende programma opzoeken, en deze dan verhuizen naar "C:\Documents and Settings[GEBRUIKERSNAAM]\Menu Start". Nu ziet alleen die gebruiker het programma in zijn start menu staan.
Mocht je willen dat het programma ook echt niet opgestart kan worden dan kan je in "C:\Program Files\" de rechten van de installatiemap van dat programma aanpassen (rechtermuisknop en dan op rechten klikken). Daar kan je dan per gebruiker rechten instellen voor die map.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:06

mvh

State Governor

Topicstarter
Ik heb het gevonden. Je moet bij Mapopties 'eenvoudig delen van bestanden' uitschakelen, daarna kun je bij de eigenschappen van de map machtigingen wijzigen onder de tab 'beveiliging'.

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together