Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[GEO] berekening aan de hand van long, lat en radius

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Van een gegeven longitude, latitude en radius in meters moet een vierkant worden berekend, dus een begin longitude/latitude en een eind longitude/latitude, zodat er een vierkant ontstaat die getekend kan worden op de kaart.

Het volgende had ik al wel uitgezocht: 1° = 60 minuten = 1852 meters = 1 zee mijl
Aan de hand van deze gegevens zou ik deze coördinaten moeten kunnen berekenen.

Heeft iemand enig idee hoe te beginnen...?

Alvast bedankt!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Neem even onze Programming Beleid Quickstart door. Ik mis nogal het een en ander in je topic; en je vraag is té breed om een concreet antwoord op te geven. Wat is je vraag nu namelijk eigenlijk? Heb je een 'wiskundig' probleem? Een 'teken' probleem voor het tekenen van het vierkant op een bitmap? Over welke "coördinaten" heb je het?

Open gerust een nieuw topic, maar hou dan voorgenoemde quickstart in je achterhoofd wanneer je dat doet.

[ Voor 22% gewijzigd door RobIII op 27-11-2007 12:08 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Overigens denk ik dat je vraag beter past in Wetenschap & Levensbeschouwing maar ik moet bekennen dat ik niet weet of je daar wel in kan of dat je daar eerst 50 posts voor moet hebben. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.