PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Er zijn echter meerdere smaken, tot volle tevredenheid gebruik ik mercury ( www.mercury.to )
Even wat configuratie / afstel werk maar dan volop genieten.
Dan start ik dus MSN twee keer op en dan kan ik kiezen tussen de accounts welke ik aan wil melden.
Zover ik weet bestaat dat wat jij vraagt niet, maar ik kan het natuurlijk mis hebben.,
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Wat hierboven zegt dus
[ Voor 18% gewijzigd door Jungian op 27-11-2007 10:11 ]
0.0
Edit:
Multi-Messenger (draai meerdere Messengers tegelijk)
Je hoeft alleen maar een optie in de Messenger Plus! voorkeuren aan te zetten en je bent klaar om met meerdere Messenger accounts tegelijk in te loggen, alles werkt zoals het hoort en zonder Messengers bestanden te wijzigen.
[ Voor 59% gewijzigd door Llewy op 27-11-2007 10:44 ]
Ja maar met opstarten meld ie je aan met de account die default is... op beide msns tegelijk...Llewy schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:41:
Zit er op MSN Plus niet zo'n optie? Dat je msn dus gewoon 2 keer kan starten met 2 verschillende accounts?
Edit:
[...]
Heeft ook een computer!
Je hebt gelijk.. Zou dit script niet werken? http://www.msgpluslive.net/scripts/view/225-Poligami/ D'r staat wel zoiets vermeld namelijk, misschien heb je zelf een oudere versie draaien?Bertus schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:22:
[...]
Ja maar met opstarten meld ie je aan met de account die default is... op beide msns tegelijk...
Is een optie, maar ik wil gewoon bij MSN blijven.MoiZie schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:34:
Trillian gebruiken en 2 MSN accounts erin zetten?
Ik bedoel dus ook het aanmelden van 2 accounts tegelijk, op 2 msnmsgr.exe (die eigenlijk hetzelfde zijn). Dat polygamy of multi msn gebeuren heb ik al ingesteld en nu moet ik steeds handmatig een extra MSN openen en die vervolgens beide aan gaan melden.
Beetje teveel werk imo, dus was benieuwd of iemand hetzelfde probleem als ik had en daar een oplossing voor heeft gevonden.
Ik ga eens kijken naar dat Poligami! Bedankt Llewy!
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?