Toon posts:

[LCD]Toshiba LCD Koopje of niet??

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen van Tweakers,ik ben een leek in lcd televisies maar ik had graag jullie mening over een lcd scherm die ik gezien heb in de reclame van Auchan in frankrijk.
Het bereft hier de Toshiba 32 c 3030 en NIET de 3030D.
Ik heb de reclame gescanned om het jullie te tonen.

Afbeeldingslocatie: http://i8.tinypic.com/6lui2z5.jpg

Gelieve uw eerlijke opinie over deze LCD,ik zou er mijn PS3 op aansluiten en later kabeltelevisie op kijken.

Bedankt ;)

Verwijderd

Topicstarter
Oja,ik heb maar tijd tot morgen ochtend want zoals je ziet zijn er maar 200 stuks dus had ik graag jullie mening voor morgen ochtend.

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-02 12:28

rg-mohwa

Phoe Hé

euh Ja wat voor eigenschappen wil je dat de tv heeft ?
iets meer uitleg mag wel. Ik zelf zou deze tv nooit kopen omdat deze niet full hd is. ikzelf heb zoiets als ik een tv koop wil ik ook dat die volledig aan mijn eissen voldoet ookal kost dat 400euro meer. deze tv ziet er overigs niet verkeerd uit hoor. Maar heeft maar 1 HDMI aansluiting dat zou voor mij in de toekomst zeker weten te weinig zijn. Het is maar net wat je met de tv gaat doen. Dus iets Specificer aub

Verwijderd

Topicstarter
Later kabel tv op kijken,dvd's bekijken en Blue-ray films.
Playstation 3 spellen spelen.
Het is de bedoeling dat ik deze maar voor een jaartje of 2 houd en hem dan geef aan m'n ouders en dat ik dan een nieuwe koop.

Verwijderd

Wat is het doel van dit topic? Moeten we jou helpen met je aankoop? Toshiba tv's staan over het algemeen goed bekend. Maar, waarom kijk je zelf niet eens op kieskeurig.nl naar prijzen en informatie, of ga je eens op zoek naar reviews? We zijn hier niet om je handje vast te houden :).

Dit topic is gesloten.