Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Tag Heuer komt met mobiele telefoon

Pagina: 1
Acties:
  • 598 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De Zwitserse producent van exclusieve horloges Tag Heuer komt met een serie mobieltjes op de markt.

Daartoe heeft de onderneming, onderdeel van de Franse producent van luxegoederen Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), een licentieovereenkomst gesloten met het Franse bedrijf ModeLabs.

Het eerste mobieltje van Tag Heuer wordt naar verwachting in de tweede helft van 2008 geïntroduceerd. Dat maakten de bedrijven maandag bekend. Producenten van luxegoederen beseffen al langer dat hun merknaam niet alleen gebruikt kan worden voor kleding en tassen.

Eerder dit jaar stapten de Italiaanse modemerken Prada en Armani al in de markt voor mobieltjes. Prada lanceerde een mobieltje gemaakt door LG Electronics en Armani liet er een ontwikkelen door Samsung Electronics. (ANP)

Verder kwam ik de volgende (gephotoshopte?) foto tegen op het internet;
Afbeeldingslocatie: http://www.dialaphone.co.uk/blog/wp-content/uploads/2007/01/tag_mockup-small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dialaphone.co.uk/blog/wp-content/uploads/2007/01/tag_mockup_interface-small.jpg

Iemand meer info?? 8)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49

Bosmonster

*zucht*

Lijkt me er toch vrij 'stijlloos' uitzien als je met je horloge tegen je oor zit de hele tijd, alsof je probeert te achterhalen oftie nog loopt of niet :+

Mobiel in horloge lijkt me te onpraktisch om serieus genomen te worden. Kan me derhalve ook niet voorstellen dat dit ook echt gaat gebeuren.

[ Voor 31% gewijzigd door Bosmonster op 27-11-2007 09:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
De geruchten zijn dat 'ie word uitgerust met bluetooth.. tegen je oor houden is dan niet nodig ;)

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Hiermee kan je toch handsfree mee bellen in de auto terwijl je met je hand bij je oor zit :+

Verwijderd

Topicstarter
Erkens schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:23:
Hiermee kan je toch handsfree mee bellen in de auto terwijl je met je hand bij je oor zit :+
Dat ook inderdaad ;)

ModeLabs is trouwens ook verantwoordelijk voor de Hummer en Levi toestellen..

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:19:
De geruchten zijn dat 'ie word uitgerust met bluetooth.. tegen je oor houden is dan niet nodig ;)
Nee dan moet je altijd met een ding in je oor lopen, of als je gebeld wordt het snel uit je tas of jaszak opzoeken en in je oor proppen voor je uberhaupt kunt opnemen :P

Edit: op zich niet eens zo heel gek idee :+

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 27-11-2007 09:56 ]

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Bosmonster schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:56:
of als je gebeld wordt het snel uit je tas of jaszak opzoeken en in je oor proppen voor je uberhaupt kunt opnemen :P
dat moet je met een "normale" telefoon toch ook :?

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:08

DinX

Motormuis

Bosmonster schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:56:
[...]

Nee dan moet je altijd met een ding in je oor lopen, of als je gebeld wordt het snel uit je tas of jaszak opzoeken en in je oor proppen voor je uberhaupt kunt opnemen :P

Edit: op zich niet eens zo heel gek idee :+
Moet je dat ook niet met een gsm dan ?

edit: damn you Erkens :p

[ Voor 3% gewijzigd door DinX op 27-11-2007 09:57 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Erkens schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:56:
[...]

dat moet je met een "normale" telefoon toch ook :?
Ja dat bedacht ik me ook net ineens :P

• elhopo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-11 13:49
Zo te lezen op internet zijn dit inderdaad mockups. Kleine kans (if at all) dat ze er zo uit komen te zien, waarschijnlijk meer een normale telefoon. Grote kans dat hij prijzig wordt. Kleine kans dat ik het er voor over heb...
Wel mooi en stijlvol, maar als een horloge al 1900 euro kost, wat moet een telefoon dan gaan kosten...

Blijkt dat citroenvlinders helemaal niet naar citroen smaken.

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

elhopo schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:20:
Zo te lezen op internet zijn dit inderdaad mockups. Kleine kans (if at all) dat ze er zo uit komen te zien, waarschijnlijk meer een normale telefoon. Grote kans dat hij prijzig wordt. Kleine kans dat ik het er voor over heb...
Wel mooi en stijlvol, maar als een horloge al 1900 euro kost, wat moet een telefoon dan gaan kosten...
En Tag Heuer staat bekend om hun klokwerken. Daar vullen ze al een horloge mee. De enige manier om daar een mobiele telefoon bij te plaatsen is om het klokwerk digitaal te maken en dat zullen ze niet zo snel doen, want dan heb je ineens kermis kwaliteit klokwerk. Of het wordt een mega-ding, maar dat zie ik ook niet gebeuren.

• elhopo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-11 13:49
Bosmonster schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:53:
[...]

En Tag Heuer staat bekend om hun klokwerken. Daar vullen ze al een horloge mee. De enige manier om daar een mobiele telefoon bij te plaatsen is om het klokwerk digitaal te maken en dat zullen ze niet zo snel doen, want dan heb je ineens kermis kwaliteit klokwerk. Of het wordt een mega-ding, maar dat zie ik ook niet gebeuren.
Ze hebben wel modellen die digitaal zijn, of althans gedeeltelijk. De F1 kirium o.a. (erg mooi imo)

Afbeeldingslocatie: http://www.chosonwatches.com/image.php?productid=16193

of deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.wristdreams.com/images/tagheuer_microtimer.jpg

(minder geslaagd)

Blijkt dat citroenvlinders helemaal niet naar citroen smaken.

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ik zou zelf geen geld uitgeven aan een duur klokwerk dat volledig digitaal is, want dan weet je van te voren dat je gewoon veel te veel betaalt :P

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-11 12:34
http://meridiist-phone.com/videos.asp

Telefoon ziet er echt wel stylish uit, maar ik verwacht dat je een klein fortuin betaalt voor een basis (bel, sms) toestel.

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-11 14:14

Coach4All

I'm a Coach 4 All

LordLynx schreef op zondag 21 september 2008 @ 11:36:
http://meridiist-phone.com/videos.asp

Telefoon ziet er echt wel stylish uit, maar ik verwacht dat je een klein fortuin betaalt voor een basis (bel, sms) toestel.
Linkje stukkkkkkkk

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Linkje werkt hier gewoon. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Als die Tag Heuer op dat plaatje echt is is 't ook meteen de lelijkste Tag Heuer ooit :D

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-11 12:34
Mocht iemand er benieuwd naar zijn, in de UK zijn deze inmiddels verkrijgbaar, oa bij Harrods en de Tag-Heuer store in het Westfield shopping center in London. Kosten: 2650 pond voor de 'normale' en 2900 pond voor de modellen met bijzonder leer (croco enzo). Telefoon is mooi en voelt superdegelijk aan, flink gewicht ook.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
LordLynx schreef op woensdag 05 november 2008 @ 23:11:
Mocht iemand er benieuwd naar zijn, in de UK zijn deze inmiddels verkrijgbaar, oa bij Harrods en de Tag-Heuer store in het Westfield shopping center in London. Kosten: 2650 pond voor de 'normale' en 2900 pond voor de modellen met bijzonder leer (croco enzo). Telefoon is mooi en voelt superdegelijk aan, flink gewicht ook.
Mag ook wel voor die prijs :)

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Tja inderdaad. Dat heb ik er nou net niet voor over :P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Pagina: 1