Goed ik zal eerst even uitleggen wat het probleem is:
Ik ben bezig met het schrijven van een script voor EPlan, dit is een tekenpakket waarin het mogelijk is scripting te gebruiken. Nu is het zo dat de scripting vrij beperkt is (puur 1 text document, dus geen reference lists enzo).
Nu is het probleem dat ik een Dll File heb waarin geen entry points kunnen worden gevonden, ik heb meerdere tools geprobeerd om de entry points te vinden. De dll bevat meerdere classes en functies maar hoe kan ik hier bij komen zonder entry points?
Ik ben bezig met het schrijven van een script voor EPlan, dit is een tekenpakket waarin het mogelijk is scripting te gebruiken. Nu is het zo dat de scripting vrij beperkt is (puur 1 text document, dus geen reference lists enzo).
Nu is het probleem dat ik een Dll File heb waarin geen entry points kunnen worden gevonden, ik heb meerdere tools geprobeerd om de entry points te vinden. De dll bevat meerdere classes en functies maar hoe kan ik hier bij komen zonder entry points?
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| using System.Drawing; using System.Collections; using System.ComponentModel; using System.Runtime.InteropServices; public class Script { #region Dll Import [DllImport("MijnLieveSchattigeDll.dll",PreserveSig=false)] [return: MarshalAs(UnmanagedType.Interface)] static extern void WillekeurigeFunctie(); #endregion [Start] public void AutoTreat() { WillekeurigeFunctie(); } } |