Gisterenavond heb ik gecheckt of een domeinnaam (onoogelijke samentrekking van twee achternamen) geregistreed was. Dit heb ik uiteraard via sidn gedaan. Die domeinnaam was op dat moment nog vrij. Gelijk via de hostingprovider (waar ik al jaren klant ben) geprobeerd dit domein te registreren, blijkt ineens dat de domeinnaam is vastgelegd
. Uiteraard kan ik mij voorstellen dat het mogelijk is dat 2 personen alletwee op dezelfde dag besluiten een domeinnaam vast te leggen als het gaat om woorden oid welke in het nieuws zijn, maar een samentrekking van 2 achternamen welke totaal nergens op slaat lijkt me, op zijn minst gezegd, een beetje sterk!
Heeft iemand tips oid wat ik hier aan kan doen? Die domeinnaam is van belang voor het bedrijf io (nog geen KvK-inschrijving gedaan), maar ik peins er niet over om de naam weer over te gaan kopen... Zijn er verder nog meer tweakers met vergelijkbare ervaringen? Ik heb speciaal niet de domeinnaam via duistere hostingbedrijfjes gecheckt, maar direct via sidn.nl om kaping te voorkomen...
Heeft iemand tips oid wat ik hier aan kan doen? Die domeinnaam is van belang voor het bedrijf io (nog geen KvK-inschrijving gedaan), maar ik peins er niet over om de naam weer over te gaan kopen... Zijn er verder nog meer tweakers met vergelijkbare ervaringen? Ik heb speciaal niet de domeinnaam via duistere hostingbedrijfjes gecheckt, maar direct via sidn.nl om kaping te voorkomen...
Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative