Ik heb een raar fenomeen.
Ik heb een pagina waarin ik via css een background-image laadt. Deze wordt alleen niet vertoond in ff/ie via apache. Hij wordt wel vertoond als ik de pagina via windows explorer open (dus via file://).
Ik kan wel gewoon de fotos los bekijken via apache. Ook als ik via firebug over de css statement ga zie ik het plaatje en via de webdevloper toolbar laat hij hem ook bij geladen plaatjes zien.
Hoe kan dit?
Ik heb de laatste versie van apache.
Sommige achtergronden worden ook weer wel geladen...
De headers in apache zijn dit:
Ik heb een pagina waarin ik via css een background-image laadt. Deze wordt alleen niet vertoond in ff/ie via apache. Hij wordt wel vertoond als ik de pagina via windows explorer open (dus via file://).
Ik kan wel gewoon de fotos los bekijken via apache. Ook als ik via firebug over de css statement ga zie ik het plaatje en via de webdevloper toolbar laat hij hem ook bij geladen plaatjes zien.
Hoe kan dit?
Ik heb de laatste versie van apache.
Sommige achtergronden worden ook weer wel geladen...
De headers in apache zijn dit:
Date: Tue, 27 Nov 2007 00:48:13 GMT Server: Apache/2.2.6 (Win32) PHP/5.2.4 Last-Modified: Tue, 27 Nov 2007 00:37:33 GMT Etag: "728a-7e8-496251f4" Accept-Ranges: bytes Content-Length: 2024 Content-Type: text/html 200 OK
[ Voor 21% gewijzigd door chielsen op 27-11-2007 01:51 ]