Toon posts:

lieve adjes geven weinig antwoord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
he adjes,
jullie zeuren over van alles en nog wat maar er is ZOVEEL vaag, waarom wordt er zo slecht antwoord gegeven op gestelde vragen? Ik lees hier even lieve adjes door en zie veel gefrustreerde mensen en ik denk dat dat komt omdat jullie echt over veel dingen vaag doen. Laten we even als voorbeeld lady ChiChi nemen, ik vind het niet raar dat ze zo boos is want naar mijn mening kunnen jullie niet echt tegen kritiek, doe niet alleen iets aan die 'stoute' users maar doe ook es iets aan jezelf

Verwijderd

Lieve Noortje,

Op het moment dat dezelfde zinloze vraag voor de zoveelste keer weer terug komt moet je je toch kunnen voorstellen dat de lieve adjes er toch ook eens genoeg van hebben om diezelfde zinloze vraag nogmaals te beantwoorden, terwijl er genoeg topics over zijn geweest.

Liefs, Paz.

:)

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:35

Exterazzo

Qeasy

Liefs Paz O+ *zwijmel*

Audentia

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:45

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

bijna valentijn??? :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

ik overdrijf een beetje he? :)

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:35

Exterazzo

Qeasy

Op dinsdag 13 februari 2001 21:59 schreef Paz het volgende:
ik overdrijf een beetje he? :)
Klein beetje :D

Audentia

Verwijderd

Op dinsdag 13 februari 2001 21:30 schreef spott het volgende:
he adjes,
jullie zeuren over van alles en nog wat maar er is ZOVEEL vaag, waarom wordt er zo slecht antwoord gegeven op gestelde vragen? Ik lees hier even lieve adjes door en zie veel gefrustreerde mensen en ik denk dat dat komt omdat jullie echt over veel dingen vaag doen. Laten we even als voorbeeld lady ChiChi nemen, ik vind het niet raar dat ze zo boos is want naar mijn mening kunnen jullie niet echt tegen kritiek, doe niet alleen iets aan die 'stoute' users maar doe ook es iets aan jezelf
Eindelijk iemand die het WEL met me eens is...
bovendien stelde ik geen vraag maar ik wou gewoon wat kwijt.. aangezien er niet voor niets staat bij LA :
Voor al je flames, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande ons mooie forumpje.

Dan doe ik dat, is dat ook weer niet goed...
Ik wou nog een hoop zeggen maar ik hou me dit keer maar even in...

Verwijderd

Lieve Sacha, :9

nah. laat maar...

Paz

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

[off-topic-message]

Hee Spottje,

Lang niet 'gezien'.

[op de klok-kijk-mode]

Mag ik jou je eerste Valentijnskusjes van het jaar geven..?

:* :* :*

Liefs, Obi.

:)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Lieve Spott, ik ben het met je eens dat het op dit moment ontzettend druk is in LA. Hierdoor kan het inderdaad ff duren voordat er een reaktie van een van ons komt, maar Paz heeft ook een punt.
Zo af en toe lijken we wel een bekraste CD.
Daarnaast hebben we ook nog een sociaal leven (or so says the hype) en zijn er honderd-en-een dingen te doen aan de site en het forum.

We doen ons best, meer kunnen we niet.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Lieve Kaj ;) (dat neme men met een korrel zout, of een hele pot)

Dat sociaal leven is zeer zeker op enkelen van toepassing, doch zeer zeker niet op jou. (eerste offtopic post ooit van mij hier) :P

Greetz }:O

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 14 februari 2001 00:10 schreef Kaj. het volgende:
Lieve Spott, ik ben het met je eens dat het op dit moment ontzettend druk is in LA. Hierdoor kan het inderdaad ff duren voordat er een reaktie van een van ons komt, maar Paz heeft ook een punt.
Zo af en toe lijken we wel een bekraste CD.
Daarnaast hebben we ook nog een sociaal leven (or so says the hype) en zijn er honderd-en-een dingen te doen aan de site en het forum.

We doen ons best, meer kunnen we niet.
waarom doe je dit eigenlijk????? voor de lol?? (ff serieuze vraag he?) Ik bedoel, het enige wat je ermee opschiet is dat iedereen op je loopt te zeiken en dat je 'social' life naar de klote gaat

• Obi

Obi

Op woensdag 14 februari 2001 17:13 schreef spott het volgende:

[..]

waarom doe je dit eigenlijk????? voor de lol?? (ff serieuze vraag he?) Ik bedoel, het enige wat je ermee opschiet is dat iedereen op je loopt te zeiken en dat je 'social' life naar de klote gaat
Oh maar Spottje wist je dat dan niet..?

Femme betaald alle mods en ads flink hoor! Geloof zelfs dat er een Tweakers.net vakbond is...

Zelfs een dagje karten kan er vanaf!

:*

• Config
  • Laatst online: 06-01-2025
Rustig spott :)

Hij doet het misschien omdat de meeste mensen zijn werk WEL waarderen? Enne die paar klagers (zozo dat zeg ik nog te zacht..hmm...ff iets harder..) die paar rotte appels rotten toch wel op naar F(UC/O)K forum punt ennel ofzo :r. Of scholieren.com..echt niveautje daar...

Anyway...aan iedereen: als je alleen hier kwam voro onzin/virtueel bier in de kroeg: OPROTTEN!!!

>> "En dat bepaal jij zeker?"..Nee...dat vindt iedereen bijna.

• Config
  • Laatst online: 06-01-2025
Op woensdag 14 februari 2001 17:27 schreef Obi het volgende:

[..]

Oh maar Spottje wist je dat dan niet..?

Femme betaald alle mods en ads flink hoor! Geloof zelfs dat er een Tweakers.net vakbond is...

Zelfs een dagje karten kan er vanaf!

:*
tja...:o

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Op woensdag 14 februari 2001 17:13 schreef spott het volgende:

[..]

Ik denk dat de adjes & modjes met mij instemmen als ik zeg dat hun social life vòòr GoT gaat... :)

En gezeik heb je altijd op fora (jij toch ook?) maar daar staat ook een heleboel leuks tegenover.

"I sit in my room and imagine the future."

• Floor-is
  • Laatst online: 13-02 19:50

Floor-is

5.2

+4 inzichtvol :P (Voor Theeboon)

Bericht hierboven

Verwijderd

wauw.... en Theeboon hoefde niet eens te beginnen met 'lieve...' :9

• Floor-is
  • Laatst online: 13-02 19:50

Floor-is

5.2

Jah maarrr dat had ik niet gezien, dan krijgt hij +3 hoor ;)

Bericht hierboven

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 15:57
Op woensdag 14 februari 2001 17:31 schreef Config het volgende:
Rustig spott :)

Hij doet het misschien omdat de meeste mensen zijn werk WEL waarderen? Enne die paar klagers (zozo dat zeg ik nog te zacht..hmm...ff iets harder..) die paar rotte appels rotten toch wel op naar F(UC/O)K forum punt ennel ofzo :r. Of scholieren.com..echt niveautje daar...

Anyway...aan iedereen: als je alleen hier kwam voro onzin/virtueel bier in de kroeg: OPROTTEN!!!

>> "En dat bepaal jij zeker?"..Nee...dat vindt iedereen bijna.
Lieve config,

Wat zeg je dat weer heerlijk subtiel, Maargoed je hebt wel gelijk!!!!

Advanced sheep-counting strategies

• Obi

Obi

O+ Lief topic dit O+

:* voor de startster :*:*:*

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
Op woensdag 14 februari 2001 19:36 schreef Obi het volgende:
O+ Lief topic dit O+

Jajah Obi, tis nu wel genoeg >:)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
lol, lang geleden dat spott nog islangsgeweest pcies :)

• Jag
  • Laatst online: 07:36

Jag

Weet je wat een slechte combinatie is? Moderator zijn en geen kabel hebben :(. GoT jaagt de telefoonrekening omhoog, en wie betaalt dat? Ik dus :(.

Maar je social life gaat er echt niet van kapot. Ik heb echt veel over voor GoT, maar ik ga er niet voor thuisblijven ofzo. Of stiekum op mijn werk GoT-en en er om ontslagen worden ofzo.

Jag

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 14 februari 2001 19:36 schreef Obi het volgende:
O+ Lief topic dit O+

BOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEE :'(

laat maar hangen hoor, ik zie het niet zitten en mijn klacht is niet helemaal overgekomen volgens mij want ik krijg alleen maar dingen die ik niet hoef te horen
Pagina: 1