Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Iframe div] refresh probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om een soort gasten boek. De pagina waar de berichten op staan is actief. Daar zit een div, door middel van een klik op een button verschijnt een div met daarin een iFrame (het tekenen van het gastenboek). Zodra je daar op de submit klikt moet de div weer ge-hide worden en de eerste pagina gerefreshed om het nieuwe bericht te tonen. Op zich werkt alles al aardig, behalve het hiden van de div met de refresh.

Ik ben al een tijd aan het zoeken maar het probleem laat zich (vind ik) nogal lastig omschrijven. Mij laatste poging was een "document.location.href....." Dit werkt niet want dan wordt de basispagina geladen in de iframe......

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat werkt er dan niet? Post eens wat code.

Verwijderd

Topicstarter
Noork schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:13:
Wat werkt er dan niet? Post eens wat code.
code:
1
2
3
<div id="Start"> 
 <iframe src="gb/vulin.asp" name="I1" width="100%" height="250" scrolling="No" frameborder="0" class="style1" id="I1"></iframe>
 </div>

Deze div wordt zichtbaar zodra er op een button wordt geklikt. Vulin.asp is in feite een formulier. Zodra er op de submitbutton wordt geklikt moet de data wegeschreven worden (dit gaat al goed), de div "Start" moet weer onzichtbaar worden en de pagina waar de div "Start" in staat moet een refresh hebben.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Okay, een paar punten:
1. Kun je vulin.asp beter niet includen ipv de iframe gebruiken?
2. Wanneer je vanuit een iframe een javascript aanroept, moet je niet document.location, maar parent.location gebruiken als ik me niet vergis.

Verwijderd

Topicstarter
Noork schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:29:
Okay, een paar punten:
1. Kun je vulin.asp beter niet includen ipv de iframe gebruiken?
2. Wanneer je vanuit een iframe een javascript aanroept, moet je niet document.location, maar parent.location gebruiken als ik me niet vergis.
1. Is waarschijnlijk netter. Doe ik op termijn ook nog wel.
2. Parent.location werkt en doet precies wat ik wel. Bedankt!!

Heb ik een halve avond naar lopen zoeken........