Waar slaat dit op?! Windows verpest resolutie.

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:55
Sorry dat ik dit even zo regel maar ik heb nu iets wat echt NERGENS op slaat...

Ik had onlangs een nieuwe graka gekocht (ATi 2600Pro) en gaf met de standaard drivers een probleem namelijk dat er een stuk van het beeld rechts buiten het beeld valt. Door de nieuwste drivers te downloaden was dit opgelost.

echter..
ik start zojuist mijn pc opnieuw op en ik hoor 'pling pling' beeld wordt zwart en ik heb weer beeld MAAR het is weer ineens verneukt. GVD?!! Wat doet hij nou? Pakt hij nu ineens de oude driver? Wat gebeurd hier? Als ik weer de drivers opnieuw installeer krijg ik weer hetzelfde slechte resultaat.

:( Hoe moeilijk kan het zijn om een resolutie normaal weer te geven? pffff :(

GTA VI - All aboard the hype train!!

• lennartkocken
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-03 15:14
Ben je boos?

• Sir_Hendro
Wel als ik eindelijk iets goed aan de praat heb gekregen en Windows dan ineens roet in het eten gooit.

Ik snap ook gewoon niet dat als je scherm native 1360x768 is dat je dan op die resolutie ineens pixels buiten het beeld stuurt terwijl iedere pixel gewoon op het scherm past? ;(

[ Voor 27% gewijzigd door Sir_Hendro op 26-11-2007 22:03 ]

Verwijderd

Ga ff rustig zitten en haal diep adem vooraleer je erin blijft dude ;) alles zal reg kom 8)

Ik neem aan, dat je ondertussen de pc opnieuw gestart hebt? Zoniet, alsnog doen natuurlijk.

Probeer evt. niet de laatste maar de 1-na-laatste driver van de site van ATi/AMD. Wellicht lost dat je proleem op.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 22:03 ]

• Japidoff
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-03 10:30
driver remover of hoedatookheet gebruikt?

gang is alles

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Wat voor kaart zat er eerst in? Sowieso heb je een tool nodig om alle oude zooi van de oude kaart goed en volledig weg te krijgen. Even Google raadplegen. Bij ATI staat zo'n tool op de kaart.

ARME AOW’er

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Geef eens wat meer info. Wat voor kaart is het AGP of PCIe? Welke drivers gebruik je? Heb je drivercleaner geprobeerd?

• Sir_Hendro
Kan je drivers niet verwijderen en vastlocken? Zodat er alleen nog de perfecte driver overblijft en windows niet kan zeggen van 'hoho wacht die is beter 'pling' alles verneukt' :P

Ik heb de MSI ATi Radeon 2600Pro AGP. De drivers van de ATi site zeiden steeds:

Helaas... geen drivers gevonden voor jouw hardware of OS.

Maar die van de MSI site werken wel goed. Teminste totdat ik voor de 2de keer een restart deed.

[ Voor 40% gewijzigd door Sir_Hendro op 26-11-2007 22:07 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ok dan.

Ik zie op deze manier alleen niet echt een 'goed' topic komen, zonder iets te weten over gebruikte OS- en driverversies. Ik heb ook nog niet door of je frustratie wilt afschrijven of een oplossing en/of uitleg zoekt. Het van je af schrijven is gelukt :+ In de andere twee gevallen lijkt het me verstandiger om even een nieuw topic te openen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.