Heb sinds 1 maand een mac book pro. En ik dacht laat ik UT 99 even uit de kast trekken.
Doormiddel van bootcamp heb ik windows op gestart en ik kan gewoon games spelen.
Alleen bij unreal tournament 99 (De eerste versie) happert het extreem.
Ik weet dat UT 99 nog uit de tijd komt dat dual cores niet bestonden en dat de ondersteuning voor mobile proccesors niet goed waren.
Doordat UT op het begin een cpu rate vast stelt tijdens het opstarten en later wanneer UT eindelijk draait en dus op de cpu op max speed gaat draaien krijg je problemen.
Iemand een Idee hoe ik dit kan oplossen?
Specs:
2,2-GHz Intel Core 2 Duo-processor, 4 MB gedeelde L2-cache op de chip
2 gig ram
Nvidia 8600 MT
Weet iemand hoe ik UT weer normaal kan spelen?
Verschillende dingen heb ik al gedraaid allen zonder enige vorm van succes.
Ik ben wel instaat om UT te spelen door in Leopard te booten en dan via paralles te spelen. Het is alleen onspeelbaar.
Doormiddel van bootcamp heb ik windows op gestart en ik kan gewoon games spelen.
Alleen bij unreal tournament 99 (De eerste versie) happert het extreem.
Ik weet dat UT 99 nog uit de tijd komt dat dual cores niet bestonden en dat de ondersteuning voor mobile proccesors niet goed waren.
Doordat UT op het begin een cpu rate vast stelt tijdens het opstarten en later wanneer UT eindelijk draait en dus op de cpu op max speed gaat draaien krijg je problemen.
Iemand een Idee hoe ik dit kan oplossen?
Specs:
2,2-GHz Intel Core 2 Duo-processor, 4 MB gedeelde L2-cache op de chip
2 gig ram
Nvidia 8600 MT
Weet iemand hoe ik UT weer normaal kan spelen?
Verschillende dingen heb ik al gedraaid allen zonder enige vorm van succes.
Ik ben wel instaat om UT te spelen door in Leopard te booten en dan via paralles te spelen. Het is alleen onspeelbaar.