De ingebouwde iSight webcam in mijn nieuwe aluminium iMac maakt erg overbelichte foto's. Het beeld ziet er prima uit tot in Photo Booth het witte scherm (de "flits") komt. Ik heb de helderheid van het scherm al op z'n laagst gezet, maar dat hielp niet. Is hier iets anders aan te doen?
Verwijderd
staat er een lamp gericht op je camera
de helderheid van eht scherm zal er niks aan veranderen.. dat is niet wat de camera ziet.
ik heb precies hetzelfde... is het niet mogelijk om bijvoorbeeld in photo booth foto's te maken zonder de flits te gebruiken?
Nee, geen lamp op m'n camera. Als ik ook gewoon de cam laat lopen ziet het er prima uit, maar zodra er een foto wordt gemaakt en er wordt "geflitst" gaat het mis...
geeft je scherm echt zoveel licht?
Al geprobeerd met iets voor je scherm en dan foto klikken?
Al geprobeerd met iets voor je scherm en dan foto klikken?
Maar mijn MacBook krijgt wel een volledig wit scherm tijdens de opname om bij te lichten. Een lagere helderheid zou dus wel degelijk iets uit kúnnen uitmaken.Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:54:
de helderheid van eht scherm zal er niks aan veranderen.. dat is niet wat de camera ziet.
Neen, want bij het schieten van een foto gooit ie de brightness evengoed op max.Supremes schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:55:
[...]
Maar mijn MacBook krijgt wel een volledig wit scherm tijdens de opname om bij te lichten. Een lagere helderheid zou dus wel degelijk iets uit kúnnen uitmaken.
Ik zou iGlasses eens proberen. Normaal gooi ik daarmee de brightness omhoog maar je kan ook het omgekeerde doen voor zover ik weet.
Ik lees net ook op macosxhints dat als je shift inhoudt terwijl je een foto maakt dat er dan geen flits komt.
Pagina: 1