Ik ben op zoek naar een navigatiesysteem voor in de auto tot een maximale prijs van zo'n 250/275 euro. Ik heb zelf goede ervaring met een Garmin streetpilot systeem dat ik zelf 3 weken in west-amerika heb gebruikt. Nu zie ik dat die streetpilot modellen vrij verouderd zijn en niet (vaak) meer leverbaar. Ik wil geen nav. systeem hebben met een zuignap of iets dat ik moet inbouwen, het fijnste vind ik dit principe:

wie weet welke modellen tot die prijs te leveren zijn met zo'n houder eronder (of als accessoire) die ik kan plaatsen op het dashboard? en welke is dan het beste getest qua detail voor benelux/europa? Ik zou ook graag de kaarten en de flitspalen om de zoveel tijd willen updaten, dus ik verlang wel een beetje flexibiliteit van de producent hierin, iemand ervaring of tips?

wie weet welke modellen tot die prijs te leveren zijn met zo'n houder eronder (of als accessoire) die ik kan plaatsen op het dashboard? en welke is dan het beste getest qua detail voor benelux/europa? Ik zou ook graag de kaarten en de flitspalen om de zoveel tijd willen updaten, dus ik verlang wel een beetje flexibiliteit van de producent hierin, iemand ervaring of tips?