Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Ut online gaat van 180 fps naar 15 ?

Pagina: 1
Acties:

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-11 16:35
Normaal single player loopt UT als een gek, maar ga ik online heb ik een maxfps al van 75 , en hoe langer ik speel hoe slechter het gaat lopen eerst gaat het een beetje haperen na ongeveer 1 minuut en na 5 minuten loopt het nog 15fps hooguit...... Ik zit op internet via een P200 die als router staat ingesteld(win98) en via een casema verbinding geconnected is, ondanks dat de verbinding helemaal niet slecht is gaat het uiteindelijk superkut, ik heb het idee dat er pakketje zweven over het netwerk hier, die dus niet bij mij aankopen en ervoor zorgen dat het zwaar kut gaat.

Heeft iemand enige tips voor de instelling van de internet server, want dit zuigt :((

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Ik doe het met winroute

p200 als "server" en op een client amd1100+gf2 gaat het gewoon kneiter hard. nix geen zwevende rommel. Wat ik wel heb is dat winroute een client maar 1200 connections toestaat, en als je servers gaat pingen opent die voor elke server een connection, nou zijn er als ik ga utten meestal zo'n 2500 servers ofzo, en dat gaat dus de eerst +/- 50% vet snel, en daarna zitten de connections vol, en gaat het inene baggertraag.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Carel
Arrgrhh heeft niemand andere opties, want ik wordt gek !!!! uiteindelijk heb ik gewoon een half framepje per seconde, dit slaat toch nergens op ????????????????

Verwijderd

Vaag ik snap er niets van ik haal in singleplayer mode 220 ofzo tot 280 gemmiddeld en online haal ik 80 tot 200 gemmiddeld...snap er niets van ik heb chello.
ik zit ook achter een server met winme en heb er geen last van maar ik kan die server niet gebruiken als dedicated kan jij me daar misschien mee helpen?
greetz me...>:)

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 12:06 schreef mannetje69 het volgende:
Vaag ik snap er niets van ik haal in singleplayer mode 220 ofzo tot 280 gemmiddeld en online haal ik 80 tot 200 gemmiddeld...snap er niets van ik heb chello.
ik zit ook achter een server met winme en heb er geen last van maar ik kan die server niet gebruiken als dedicated kan jij me daar misschien mee helpen?
greetz me...>:)
280fps average? wat is dat op een res van 640*480 16 bits alles laag of zo? of sta je de hele tijd naar de grond of muur te kijken?
wat zijn je specs want ik wil wel ff weten hoe je dat flikt, als ut klopt tenminste...

ik mot zeggen, en bewijs GRAAG het tegendeel, dat dit stierenstront is...

• FoolZero
  • Laatst online: 15-04 12:56

FoolZero

Freedom of speech...

Op donderdag 15 februari 2001 16:53 schreef godcha het volgende:

[..]

280fps average? wat is dat op een res van 640*480 16 bits alles laag of zo? of sta je de hele tijd naar de grond of muur te kijken?
wat zijn je specs want ik wil wel ff weten hoe je dat flikt, als ut klopt tenminste...

ik mot zeggen, en bewijs GRAAG het tegendeel, dat dit stierenstront is...
Ik vind het ook wel behoorlijk knap, volgens mij heeft hij zijn ping resultaten doorgegeven! :P
Mare vertel me alsjeblieft niet dat je minstens op 1024 x 768 draait, want anders doen wij (= ongeveer heel Nederland) dus echt iets fout.

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

ik lul echt niet..geef je email maar door dan krijg je screenshots...ik draai op 1024x768 high high, dynamic uit en decals uit en ut tweak erover heen. en soms op 800x600 als ik op de zaak zit met die 14 inch monitor.. :(
dus laat maar wat van je horen..

Verwijderd

gek heh, 28098072384FPS als je gebukt tegen de vloer aan zit te kijken in een lege kubus...

en 15fps als je online speelt in een redelijk grote map met een aantal tegenstanders...

get a life

Verwijderd

fix een linuxrouter
ik ken iemand met een linux based router, en dat gaat als een speertje

• Carel
jaja, sorry, ik bedoelde de ping, ik was helemaal in de war :(

Hoewel er wel een verband is met de ping !!! als je een maxfps van 40 hebt, dan is je upload ook 40 !!!, best vaag , en als je upload maar 40 is gaat het wel een stukkie beter, dan kan ik 7 minuten online....
En UT loopt ongeveer 140 fps gemiddels bij mij...

• Carel
Hehe, mag ik ook meedoen, ik haal in 1152/864 400fps in Q3, als ik in een hoekie ga pissen :|

Verwijderd

In de war met de ping??? Yeah right!!!

Vind je het zo erg dat je ping na een tijdje van 180 naar 15 gaat dan:?:?:?:?:?:?:?

Volgens mij zit je gewoon wat te spammen....

Dit is gewoon serverruimtevervuiling>:)>:)>:) (hmmmm, volgens mij heb ik net een nieuw woord uitgevonden) :):):)

• Carel
Sp1ke, als je niks beter te doen hebt dan zeuren , zeg dan gewoon niks, anders blijf je bezig !!
Ik vroeg een normale vraag, maar niemand is duidelijk wat het probleeem bij mij is, maar ik ga wingate proberen, met een snelle servet en peer to peer 110mbit, hopelijk heb ik dit geklaat met mijn fps niet meer :(

Verwijderd

je heb Kabel internet

Instal ALL ABOARD loopt als een trein bij mij

aleen op de server installen

en op de Client ff Net bui er bij zetten bij Netwerk omgeving eigenschappen das alles

email als het niet lukt

• Carel
Ik ga vannavond wingate proberen , op mijn nieuwe internet server, werk dat niet, dan probeer ik wat jij zegt, werk dat ook niet dan klaag ik casema aan :\

Verwijderd

Ik had dit probleem dus ook eerst...

Het ligt NIET aan je internet verbinding. Ik haal normaal een framerate van ong. 70 a 80 fps. (PIII 866, G-Force 2 GTS 32 mb en 256 mb. werkgeheugen) maar toen haalde ik dus ONLINE een framerate van ong. 5 fps :? :? :?

Maar goed.. ik weet tot de dag van vandaag nog steeds niet wat het probleem nou echt was (ik heb ADSL, 1024 download en 256 upload). Toen ik pc opnieuw installeerde deed'ie weer normaal... framerate van rond de 60 online. Maar dit ligt dus niet aan je internetverbinding!! dat kan sowiesow niet.. framerate heeft niks te maken met wat voor verbinding je hebt.... toch??

"Quote the RAVEN, Nevermore!!!"

• Carel
Welles, blijkbaar hangen je fps en je opload in UT aan elkaar, stel je maxfps maar eens op op 40, en druk fps, je ziet ook het aantal pakketjes dat naar buiten gaat maar 40 is, ik heb het idee, dat de adressering rond mijn netwerk hier niet helemaal klopt, dat ie over meerdere poorten gaat en dat ze niet meet gestuurd worden, waardoor en blijkbaar collissions optreden en ok mijn fps streft , wan direct de seconde dat ik de verbinding verbreek is alles weer snel

Verwijderd

m'n upload is 256 kps (in praktijk dus rond de 240 kb/s) dus daar kon het niet aan liggen.... maar goed, alles werkt nu perfect dus mij boeit het niet meer zo... :D

Maar als andere er nog problemen mee hebben... tja.. das hun probleem dan... >:)

Naja, probeer je schijf gewoon opnieuw te installeren, dat helpte ook bij mij (en ik zeg dit niet zodat je dan meer werk hebt ofzo...).

"Quote the RAVEN, Nevermore!!!"
Pagina: 1