Toon posts:

Imagedrive

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou met het programma Imagedrive een disk to disk copy maken om de complete systeemschijf op een andere HD te zetten ivm de brakheid van de huidige systeemschijf en om niet weer alles opnieuw te hoeven installeren/instellen.
Dus dit gedaan met het programma en ja hoor windowsXP start niet op van de nieuwe systeemschijf. Ik krijg een zwart venster te zien met 1234F: en dat was het dan weer. Wat doe ik fout?

• One_Gandalf
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 21:04
Vermoedelijk krijgt je kopie niet de letter C. Deze wordt immers al gebruikt door je huidige Windows-installatie. Je kunt dit probleem oplossen door eerst je huidige systeemschijf los te koppelen en dan via een boot CD/DVD de image op de nieuwe systeemschijf te zetten. Althans zo heb ik het opgelost met True Image. Ik weet niet of Imagedrive (moet dit niet DriveImage zijn?) ook de optie heeft om een boot CD/DVD aan te maken.

[ Voor 11% gewijzigd door One_Gandalf op 27-11-2007 15:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
One_Gandalf schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:55:
Vermoedelijk krijgt je kopie niet de letter C. Deze wordt immers al gebruikt door je huidige Windows-installatie. Je kunt dit probleem oplossen door eerst je huidige systeemschijf los te koppelen en dan via een boot CD/DVD de image op de nieuwe systeemschijf te zetten. Althans zo heb ik het opgelost met True Image. Ik weet niet of Imagedrive (moet dit niet DriveImage zijn?) ook de optie heeft om een boot CD/DVD aan te maken.
Ja driveimage heet het, heb het al opgelost schijf stond nog niet op active.