Floppus heeft lange tenen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-10 14:39

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Modbreak:
Ik heb geen idee waarom je iedere paar maanden hier een topic opent om dezelfde site te spammen als de ultieme prijsvergelijker, maar het begint behoorlijk op spam te lijken.
Heb dit jaar totaal 1 keer een bericht over de PW geplaatst (van een totaal van 5 andere berichten.)
Die meteen op slot ging zodat ik de vergeten link niet meer kon plaatsen.

DUS hoe jij er bij komt dat ik hier loop te spammen weet ik niet.
Maar heb het gevoel dat je hele lange tenen heb als het op kritiek of opmerkingen aan komt!

En als je een draadje meteen dicht gooit kan iemand niet een verweer woord geven of verduideling geven.
Als het na een verweer woord, daar na nog steeds nergens om gaat geef ik je groot gelijk dat hij op slot gaat maar dit is gewoon bot!
Dit is zo iets van ben het niet met je eens, denk dat je lastig bent en rot dus maar op !

Maar imho hoort een admin meer terug houdend te zijn over een draadje op slot te gooien
Ik trollde niet, ik stelde alleen een vraag en ik probeerde alleen een positieve bijdrage te leveren voor een verbetering.

En ja ben boos als er zo een "admin mod" in mijn bericht geplaatst word alsof ik hier maandelijks loop te spammen en te zeuren van hoe slecht de PW is.

Waarom plaats je de link hier nogmaals?

[ Voor 8% gewijzigd door Longbeard op 26-11-2007 14:33 ]

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Dus jij vindt 'Is dit "work in progres"' een normale toon om aan te slaan als je een topic opent? Kom zelf eerst met wat opbouwenderende kritiek dan gewoon zeggen dat iets niet deugt. Dat kan iedereen al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-10 14:39

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Peedy schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:26:
Dus jij vindt 'Is dit "work in progres"' een normale toon om aan te slaan als je een topic opent? Kom zelf eerst met wat opbouwenderende kritiek dan gewoon zeggen dat iets niet deugt. Dat kan iedereen al.
De "work in progres" had een hyperlink moeten zijn naar een pagina die niet correct werd weergegeven door het slotje kon ik de link naar de betreffende pagina niet later als nog plaatsen.

En ja als de link wel goed was geweest had het een nettere post geweest en minder bot geweest

[ Voor 8% gewijzigd door player-x op 26-11-2007 13:33 ]

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03:33

ManiacsHouse

Scheisse!

Ach joh ik ben inmiddels eraan gewend dat de mods wil wet is tegenwoordig.
Niks van aantrekken. Gewoon je probleem wat je met je pc hebt of whatever lekker opzoeken op het forum. Is vast wel een nitwit die al eens eerder iets gepost heeft. Dus gebruik maken van en ze verder lekker in de sh*t laten zakken. Probleem is dat de animo om wat te posten (bij mij in ieder geval) dan wel minder word. En het aanbod van reacties word ook meteen minder. Dus wie weet bloed het zaakje wel een keer dood.
Maar nogmaals de tip, trek je er geen ruk van aan. Er zijn nu eenmaal mensen die zichzelf en hun mening heel belangrijk vinden als ze eenmaal admin/mod/etc zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik denk dat het veel beter is om eerst met /me te mailen dan een topic te openen, of stuur hem een bericht via het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/dm.gif-knopje.

Ik weet niet waar je op hint om nogmaals te linken naar die Noorse prijsvergelijker, maar je provoceert hier wel met iets waarvoor je door een moderator op gewezen bent om niet meer te doen. Een reactie terug van hem krijg je, ook zonder die links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floppus heeft geen lange tenen, je bent zelf niet altijd even netjes in je openingspost. Hij wijst je iedere keer weer netjes op wat je fout doet. Als ik op dat rode mannetje klik onder je naam, dan zie ik toch aardig wat posts van je die (gelukkig) dicht gegooid zijn omdat ze niet voldoen aan de eisen. En dan heeft Floppus (en al die andere moderators) het echt niet over punten en comma's maar wezenlijk slechte openingsposten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

:w Ik heb nog langere tenen!

Als je het niet eens bent met het sluiten van een topic neem je via de mail contact op met de moderator. Zie: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

[ Voor 98% gewijzigd door Longbeard op 26-11-2007 14:35 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.