Heb dit jaar totaal 1 keer een bericht over de PW geplaatst (van een totaal van 5 andere berichten.)Modbreak:
Ik heb geen idee waarom je iedere paar maanden hier een topic opent om dezelfde site te spammen als de ultieme prijsvergelijker, maar het begint behoorlijk op spam te lijken.
Die meteen op slot ging zodat ik de vergeten link niet meer kon plaatsen.
DUS hoe jij er bij komt dat ik hier loop te spammen weet ik niet.
Maar heb het gevoel dat je hele lange tenen heb als het op kritiek of opmerkingen aan komt!
En als je een draadje meteen dicht gooit kan iemand niet een verweer woord geven of verduideling geven.
Als het na een verweer woord, daar na nog steeds nergens om gaat geef ik je groot gelijk dat hij op slot gaat maar dit is gewoon bot!
Dit is zo iets van ben het niet met je eens, denk dat je lastig bent en rot dus maar op !
Maar imho hoort een admin meer terug houdend te zijn over een draadje op slot te gooien
Ik trollde niet, ik stelde alleen een vraag en ik probeerde alleen een positieve bijdrage te leveren voor een verbetering.
En ja ben boos als er zo een "admin mod" in mijn bericht geplaatst word alsof ik hier maandelijks loop te spammen en te zeuren van hoe slecht de PW is.
Waarom plaats je de link hier nogmaals?
[ Voor 8% gewijzigd door Longbeard op 26-11-2007 14:33 ]
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?