MS Expression Blend; werken projecten zonder .net(3.0)?

Pagina: 1
Acties:

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:33
Ik werk bij een bedrijfje waar Adobe Flash wordt gebruikt voor voornamelijk standalone programma's op cd/dvd. Nu wil mijn baas weten of overstappen op Microsoft's Expression Blend geen nadelen heeft.

Waar mijn baas voornamelijk nieuwsgierig naar is, is of de gebruiker ook .net3.0 op z'n systeem nodig is of iets anders? Of kun je het net als Flash onafhankelijk gebruiken (ook op non-Windows systemen)?

Ik heb me rot lopen zoeken maar kan hier niets over vinden (zal wel aan mij liggen).

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Kwestie van uitproberen? Eventueel in een virtuele omgeving?

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:19

ThunderNet

Flits!

NitroX infinity schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:18:
Ik werk bij een bedrijfje waar Adobe Flash wordt gebruikt voor voornamelijk standalone programma's op cd/dvd. Nu wil mijn baas weten of overstappen op Microsoft's Expression Blend geen nadelen heeft.

Waar mijn baas voornamelijk nieuwsgierig naar is, is of de gebruiker ook .net3.0 op z'n systeem nodig is of iets anders? Of kun je het net als Flash onafhankelijk gebruiken (ook op non-Windows systemen)?

Ik heb me rot lopen zoeken maar kan hier niets over vinden (zal wel aan mij liggen).
Gebruiker hoeft .net 3 niet geinstalleerd te hebben.
Er moet een browser-addon geinstalleerd worden (net als de Flash Player).
Deze addon is er nog niet voor alle browsers.
http://www.microsoft.com/silverlight/faq.aspx#4_4

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• NitroX infinity
ThunderNet, ik heb het over stand-alone programmas, niet web-based programmas.

Edit 15:40u:
Ik heb doorgezocht en ben op het internet een paar keer tegengekomen dat je geen .net3.0 nodig bent voor een standalone applicatie. Echter, ik ben vanmorgen in het boek 'Microsoft Expression Blind Bible' begonnen te lezen en ik kom net bij een stuk (h4) waarin een tabel staat welke aangeeft dat je wel .net3.0 nodig bent. Zeer verwarrend.

[ Voor 69% gewijzigd door NitroX infinity op 26-11-2007 15:46 ]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Probeer het dan gewoon uit, in 30 min heb je een virtuele omgeving opgezet zonder .net 3.0.

Dan start je een standalone applicatie op, krijg je meteen foutmeldingen naar je hoofd dan weet je hoe het zit.

Sowieso als jullie applicaties maken neem ik aan dat er getest wordt en dat je een dergelijke testomgeving helemaal klaar hebt staan.

• NitroX infinity
Ik heb het inmiddels kunnen proberen op een computer waar geen .net3.0 op stond en het werkt idd niet zonder .net3.0, jammer.

Pagina: 1