Ik ben op zoek naar een 5.1 Home Cinema Set met de volgende eigenschappen:
- onder de 1000 euro
- HDMI
- USB (Ik wil een externe HD tussen mn pc en tv hangen met mp3's, foto's en eventueel divx)
- HDD recorder
- DVD Recorder
Ik heb twee systemen op het oog maar missen net een van de vereiste functies.
1- Sony HTD 950SS: Deze heeft alles behalve een usb ingang
2- Philips HTS5710: Deze heeft alles behalve HDMI
Ik heb er niet superveel verstand van maar heb me best gedaan. De Philips komt heel dicht, is zeer gebruikersvriendelijk en werkt erg goed met usb schijfen en mp3 spelers. Het missen van HDMI is nu nog niet zo erg aangezien ik geen HD scherm heb. Toch wil ik in de toekomst wel een HDTV met hd dvd of blu ray.
Twee vragen:
1- Zou het mogelijk zijn om later een losse blu ray speler te kopen, deze direct via hdmi aan sluiten op de tv en alleen de digital audio out aan te sluiten op de philips set? Dan voldoet het uiteindelijk toch aan mijn eisen.
2- Weet iemand een andere manier om aan mijn eisen te voldoen?
- onder de 1000 euro
- HDMI
- USB (Ik wil een externe HD tussen mn pc en tv hangen met mp3's, foto's en eventueel divx)
- HDD recorder
- DVD Recorder
Ik heb twee systemen op het oog maar missen net een van de vereiste functies.
1- Sony HTD 950SS: Deze heeft alles behalve een usb ingang
2- Philips HTS5710: Deze heeft alles behalve HDMI
Ik heb er niet superveel verstand van maar heb me best gedaan. De Philips komt heel dicht, is zeer gebruikersvriendelijk en werkt erg goed met usb schijfen en mp3 spelers. Het missen van HDMI is nu nog niet zo erg aangezien ik geen HD scherm heb. Toch wil ik in de toekomst wel een HDTV met hd dvd of blu ray.
Twee vragen:
1- Zou het mogelijk zijn om later een losse blu ray speler te kopen, deze direct via hdmi aan sluiten op de tv en alleen de digital audio out aan te sluiten op de philips set? Dan voldoet het uiteindelijk toch aan mijn eisen.
2- Weet iemand een andere manier om aan mijn eisen te voldoen?