Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Filofax.
Ik besef dat Tnet is bijna exclusieve clubje voor gadget freaks, maar toch wilde ik dit vraag stellen.
Is dit nou op punt van uitsterven nostalgische gevoel, of vinden nog anderen filofax toch fijner dan smartphones?

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:02

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Een Filofax is een organizer op papier? In zo'n mapje? Zou voor mij niks zijn. Ik heb momenteel een HTC S710 en inmiddels al 3 of 4 jaar Windows Mobile toestellen.
Even snel een afspraak aanpassen is zo klaar, geen gekras of getipex. ;) Snel even een notitie maken doe ik met behulp van MS OneNote, complete adressen bestand heb ik erin staan met telefoonnummers, verjaardagen, adressen, foto's en andere gegevens.
Ook even terugkijken naar wat ik vorig jaar deed is zo lekker makkelijk. En koop ik een nieuw toestel? Even inpluggen in de pc, synchroniseren en ik kan weer aan de slag!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Ik gebruik beide. Die map is vooral tijdens gesprekken ideaal, lekker krassen, tekenen, schets, pijltjes zetten etcetera en dat zonder dat het storend is. Zitten tikken op een scherm vind ik minder prettig, dan komt het over alsof je iets anders aan het doen bent, notities maken op papier wordt meer geaccepteerd.

Ik zit wel na te denken over een tablet laptop, dat lijkt me ook een mooie oplossing!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:02

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

djluc schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:04:
Ik gebruik beide. Die map is vooral tijdens gesprekken ideaal, lekker krassen, tekenen, schets, pijltjes zetten etcetera en dat zonder dat het storend is. Zitten tikken op een scherm vind ik minder prettig, dan komt het over alsof je iets anders aan het doen bent, notities maken op papier wordt meer geaccepteerd.

Ik zit wel na te denken over een tablet laptop, dat lijkt me ook een mooie oplossing!
Ik heb inderdaad nog wel een schrijfmap die ik gebruik tijdens gesprekken. Na een afspraak kijk ik even wat ik heb opgekriebeld, zet eventuele afspraken in m'n agenda, eventuele taken gaan ook de smartphone in en verdere notities komen in de map van het betreffende project. :)

Hé djluc ook hier, herken je ineens van HL terwijl ik daar minder zit dan hier eigenlijk... :P

Verwijderd

Topicstarter
Ja smartphone oplossing lijkt best in organizing geval, maar die kleine schermpjes irriteren mij, en als je wil snel even wat opschrijven lukt op smartfone niet met gemak. Door dit krijg ik neiging om na 4 jaar van Palm TT gebruik toch naar ouderwets filofax over te stappen. Maar tegelijkertijd denk ik dat als Palm Tungsten T|X zou telefoon functies had…..hmmmm…

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Agenda gebruik ik altijd wel direct (wil tenslotte zien wanneer ik nog tijd heb). Ik kan me niet voorstellen dat alleen een smartphone gebruiken effectief is tijdens een meeting.

offtopic:
Yep, hiet als gebruiker aanwezig, niet als beheerder
Pagina: 1