Toon posts:

Acer 7520 OFFICIELE XP DRIVERS!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 3.542 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik ben nieuw dus Hallo.
Ik heb me geregistreert voor dit ene lullige *noten* dingetje!

Ik heb al meerdere topics gelezen, en net als ik zijn er een dot mensen met het probleem.
Hoe krijg ik die vervelende Windows *blegh* Vista *doh* van m'n notebookje af en de XP drivers erop als de XP drivers niet beschikbaar zijn?
De drivers waren niet beschikbaar voor XP op de website van Acer zelf? Of toch wel... Niet via de support pagina in ieder geval maar wel via onderstaande link!

Tijd voor een officiele release.
Succes! Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, je moet wel even adobe reader downploppen en owja mensen een tip!
-----> UTFG!!! <----- Use The Friendly Google:p

http://www.acerpanam.com/...Drivers/Aspire%207520.pdf

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 13:12 ]

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05-2025
?? lol ?? :D 10 tegen 1 dat dit topic binnen 10 minuten gesloten wordt! Welkom op G0t? :P

www.maartenlangelo.nl

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-02 20:16

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Hallo en welkom op GOT, alleer eerst wil ik je even melden dat je taal gebruik hier niet erg gewaardeerd zal worden. Op GOT proberen wij zoveel mogelijk in het Nederlands te communiseren of hooguit in het engels. Jouw schrijf wijze is geen van beide.

Maar om over jouw probleem te spreken, ik weet niet of het bij deze Acer laptop het geval is, maar er zijn inderdaad steeds meer met name laptop's welke standaard met Windows Vista worden uitgeleverd en waarvoor geen Windows XP driver sets beschikbaar zijn gesteld door de fabrikant.

Wat je dan wel kunt proberen is achterhalen welke hardware er exact in de laptop aanwezig is en aan de hand van deze gegevens bij de producent van de chips gaan kijken of zij standaard drivers leveren.

edit: mmmm Je topic is ook nog niet eens erg duidelijk, ik dacht dat je zelf met problemen zit, maar je leverd nu juist de oplossing? :?

[ Voor 8% gewijzigd door _Dune_ op 26-11-2007 12:32 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Verwijderd

Topicstarter
_Dune_ schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:29:
Hallo en welkom op GOT, alleer eerst wil ik je even melden dat je taal gebruik hier niet erg gewaardeerd zal worden.
Ehhh Nope! Ge-Edit! :)
Op GOT proberen wij zoveel mogelijk in het Nederlands te communiseren of hooguit in het engels. Jouw schrijf wijze is geen van beide.
Ehhh ftw?
Maar om over jouw probleem te spreken, ik weet niet of het bij deze Acer laptop het geval is, maar er zijn inderdaad steeds meer met name laptop's welke standaard met Windows Vista worden uitgeleverd en waarvoor geen Windows XP driver sets beschikbaar zijn gesteld door de fabrikant.
Jij denkt zeker dat ik voor Jan Doedeliedoe me tijd ga verspammen op dit forum?:p
Wat je dan wel kunt proberen is achterhalen welke hardware er exact in de laptop aanwezig is en aan de hand van deze gegevens bij de producent van de chips gaan kijken of zij standaard drivers leveren.
DOH!
edit: mmmm Je topic is ook nog niet eens erg duidelijk, ik dacht dat je zelf met problemen zit, maar je leverd nu juist de oplossing? :?
Volgens mij lever ik de oplossing ja?:d

Ik ben met je eens, mijn taalgebruik was niet erg netjes en mijn topic onduidelijk. Die is bij deze aangepast! Echter waardeer ik je bezorgdheid om mijn taalgebruik maar maak JIJ je daar nou maar niet druk over ;) No offense BTW! :d Oke weer even ontopic.

De drivers zijn bij mijn weten nog niet zo lang on-line, aangezien ik er zelf ook al een aardige tijd naar opzoek was. Ik heb ze alsnog gevonden en deel ze graag met de rest van de kopers van dit beestje.
Visdoos op dit apparaat is een First Class HELL! Wat overigens niet met Vista? :)

Nogmaals succes

EDIT:
Maarten L schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:29:
?? lol ?? :D 10 tegen 1 dat dit topic binnen 10 minuten gesloten wordt! Welkom op G0t? :P
¿¿ lol ¿¿ Nice Shiney Invisible Locks :D En Thank You Very Much! :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 13:16 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Schreeuw eens niet zo.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.