Met Visual Studio Web Developer 2008 Express Edition.
De opbouw van index.aspx is bv.:
In inc/top.aspx worden andere aspx pagina's geincluded:
De inhoud van authentication.aspx is :
Nu compileert de index.aspx pagina prima. Het werkt ook.
De authentication.aspx compileert echter niet! Ook wordt de inhoud niet herkend als C# code, er is geen syntax highlighting en hij geeft op elke lijn "Syntax error"
Ik kan er mee leven, maar wat irritanter is:
In index.aspx verliest Visual Studio de syntax highlighting als ik een van de pagina's include. Verwijder ik de include dan werkt de syntax highlighting en de intellisense terug...
Als ik <%@ Page Language="C#" %> toevoeg in een van de includes, dan krijg ik de fout dat een page maar 1 keer per pagina mag.
Waarschijnlijk iets klein?
De opbouw van index.aspx is bv.:
code:
1
2
3
4
5
| <%@ Page Language="C#" %> <!--#include file="inc/top.aspx"--> <h2>titel</h2> inhoud <!--#include file="inc/bottom.aspx"--> |
In inc/top.aspx worden andere aspx pagina's geincluded:
code:
1
| <!--#include file="authentication.aspx"--> |
De inhoud van authentication.aspx is :
code:
1
2
3
4
| <%
string LOCALPATH = HttpContext.Current.Server.MapPath("/kr/");
//enzovoort
%> |
Nu compileert de index.aspx pagina prima. Het werkt ook.
De authentication.aspx compileert echter niet! Ook wordt de inhoud niet herkend als C# code, er is geen syntax highlighting en hij geeft op elke lijn "Syntax error"
Ik kan er mee leven, maar wat irritanter is:
In index.aspx verliest Visual Studio de syntax highlighting als ik een van de pagina's include. Verwijder ik de include dan werkt de syntax highlighting en de intellisense terug...
Als ik <%@ Page Language="C#" %> toevoeg in een van de includes, dan krijg ik de fout dat een page maar 1 keer per pagina mag.
Waarschijnlijk iets klein?