Beste mensen ik heb een Hp NW8440 laptop, inclusief dokking station en standaard. op dit dokking station zit een dvi en een vga aansluiting. Nu heb ik 2 schermen besteld Samsung 226BW maar hoe kan ik deze beide met dvi aansluiten? is dit wel mogelijk?
Ik zou een Matrox Dualhead2go digital kopen, daarmee hang je 2 schermen aan 1 dvi-poort.
jah tuurlijkTha Ra schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:54:
Ik zou een Matrox Dualhead2go digital kopen, daarmee hang je 2 schermen aan 1 dvi-poort.
of
je koopt een dvi-vga adaptor
[ Voor 6% gewijzigd door CrankyGamerOG op 26-11-2007 20:08 ]
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Volgens mij wil de TS beide schermen digitaal aansluiten, dus allebei via DVI.CrankyGamerOG schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:07:
[...]
jah tuurlijk
of
je koopt een dvi-vga adaptorscheelt heel wat in de kosten imho(of begrijp ik je post helemaal verkeerd ?)
Dan is de enige oplossing die mij te binnen is geschoten tot nu toe inderdaad de Dualhead2Go.
Zeker als de TS beide schermen onafhankelijk van elkaar wil kunnen aansturen.
ik bedoelde jah tuurlijk ook meer als bevestiging dan als iets anders , maar ik zie nergens dat hij dit digitaal wilt aansluiten, hij praat alleen over aansluiten en over de 2 portsBrede P schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:11:
[...]
Volgens mij wil de TS beide schermen digitaal aansluiten, dus allebei via DVI.
Dan is de enige oplossing die mij te binnen is geschoten tot nu toe inderdaad de Dualhead2Go.
Zeker als de TS beide schermen onafhankelijk van elkaar wil kunnen aansturen.
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Dan is er helemaal geen probleem, gezien die 226BW gewoon een VGA aansluiting heeft.CrankyGamerOG schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:44:
hij praat alleen over aansluiten en over de 2 ports
ik zie dat er al wat reacties zijn geplaats bedankt hier voor! Ik wil idd 2 beeldschermen digitaal aansluiten op 1 dvi port. nu heb ik in dit topic gelezen dat dit mogelijk is met Dualhead2Go is hier bij geen kwaliteits verlies? en ik wil niet hetzelfde beeld op beide schermen maar dat ik ze beide apart kan besturen(voor het pokeren).
ik ga nu even meer informatie zoeken over de Dualhead2Go.
alvast bedankt!
alvast bedankt!
Nee, bij DVI-heb je sowieso geen kwaliteitsverlies omdat het digitaal gaat. En het beeld wordt niet op beide schermen hetzelfde weergegeven.jostefa schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:17:
ik zie dat er al wat reacties zijn geplaats bedankt hier voor! Ik wil idd 2 beeldschermen digitaal aansluiten op 1 dvi port. nu heb ik in dit topic gelezen dat dit mogelijk is met Dualhead2Go is hier bij geen kwaliteits verlies? en ik wil niet hetzelfde beeld op beide schermen maar dat ik ze beide apart kan besturen(voor het pokeren).
alvast bedankt!
Pagina: 1