Nieuwe Router + WiFi

Pagina: 1
Acties:

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03-2025
Oke ik ben dus niet zo heel erg thuis in netwerken. Maar ik zal alles zo goed mogelijk uitleggen.

ik heb nu staan vanaf begin tot eind.

een Orange Live Box als modem die verbind mijn sitecom router met 4 poorten. daaruit splits ik het op naar 2 PC's me xbox 360 en me Wii.

nu ben ik zo ver dat ik WiFi wil voor mijn Nintendo DS (Wss ook me Wii) en me iPod Touch dus ben heb ik even wat lopen zoeken. en ben ik soort bij deze uitgekomen.

http://www.azerty.nl/prod..._ID=539&TAB=specificaties

nu wil ik dus gewoon mijn router vervangen en deze ervoor terug zetten. en nu vroeg ik me af of dat dat gewoon mogelijk is zonder enige kut dingen en 30 uur research ervoor gaan doen

en is het dus mogelijk met dit apparaat om me touch en DS te laten connecten via deze router.? en dus gewoon mijn oude router te vervangen en geen enkel probleem te krijgen. (Want wil dus voor me normale netwerk gewoon deze ertussen zetten en gewoon gelijk gaan internetten, omdat ik gewoon de kabels erin houdt en alleen me DS en touch over wifi willen laten doen. (ik snap dat ik daarvoor even wat dingen moet veranderen zoals pw enzo maar dat als ik gewoon me kabels erin stopt dat ik dan gelijk netwerk heb.

hopen dat het zo duidelijk is vraag maar als je iets moet weten.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Let op..de Nintendo DS kan alleen maar overweg met WEP, de laagst mogelijke (en snel te kraken) vorm van beveiliging die je je maar kunt bedenken. Ik heb speciaal voor mn DS een soft-AP in mn server gezet, en mn standaard WiFi router op WPA2 draaien. De PSP kan ook slecht overweg met WPA2, en kan volgens mij alleen op WEP/WPA1 draaien. Just in case.