ik reed gister door een stad (een beetje ver uit de buurt) en daar zag ik reclameborden staan rond lantaarenpalen. er stond een domeinnaam op, waarvan ik dacht dat ik die toch echt eens moest gaan bekijken. en dat ik dus die naam even moest onthouden..
je snapt het al.. niet dus. of de domeinnaam doet alsof ie niet bestaat.
de domeinnaam was zoiets als plankenwinkel.nl
maar dan gebeurt er niks in mijn browser. ik weet zeker dat het met planken begon, en het een .nl domein was.
ik heb op de site van SIDN gekeken en gezocht met google, maar ik kan geen manier vinden om te zoeken welke domeinen er wel zijn, die met "planken" beginnen.
wel heeft zo'n beetje elke hostingprovider een zoekoptie om te checken of een domein al in gebruik is of niet, maar dat zoek ik dus net niet. weet iemand of ik op deze manier in de domeinen kan zoeken op bijvoorbeeld plank*.nl ?
je snapt het al.. niet dus. of de domeinnaam doet alsof ie niet bestaat.
de domeinnaam was zoiets als plankenwinkel.nl
maar dan gebeurt er niks in mijn browser. ik weet zeker dat het met planken begon, en het een .nl domein was.
ik heb op de site van SIDN gekeken en gezocht met google, maar ik kan geen manier vinden om te zoeken welke domeinen er wel zijn, die met "planken" beginnen.
wel heeft zo'n beetje elke hostingprovider een zoekoptie om te checken of een domein al in gebruik is of niet, maar dat zoek ik dus net niet. weet iemand of ik op deze manier in de domeinen kan zoeken op bijvoorbeeld plank*.nl ?