Ik heb de volgende code;
Ik merk dat als ik op een van de TH's klik ik altijd de inhoud van de laatste meestuur. 'self' gaat natuurlijk niet werken, omdat dat niet de scope is. Dus eigenlijk wil ik dat hij de referentie naar die TH houdt, en niet steeds bij iedere stap naar een nieuwe gaat refereren wat betreft de aanroep van de functie sortCol().
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| function createHeader(dataRow) { thead = document.createElement("THEAD"); headrow = document.createElement("TR"); thead.appendChild(headrow); for (var g = 0; g < dataRow.length; g++) { th = document.createElement("TH"); th.appendChild(document.createTextNode(dataRow[g])); th.onclick = function() { sortCol(th); } headrow.appendChild(th); } return thead; } |
Ik merk dat als ik op een van de TH's klik ik altijd de inhoud van de laatste meestuur. 'self' gaat natuurlijk niet werken, omdat dat niet de scope is. Dus eigenlijk wil ik dat hij de referentie naar die TH houdt, en niet steeds bij iedere stap naar een nieuwe gaat refereren wat betreft de aanroep van de functie sortCol().
iOS developer